- 555 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Su Birikintisi
Senden öğreneceğim çok şey var .
Yazıya devam etmem için elimin titrememesini beklemeyecegim.
Bana sakin kalmayı öğret mesela. Heyecanımı paylaşalım. Yarısı senin yarısı benim olsun. Azar azar hissedelim. Eğer almazsan sıkıntı. Söyleyeyim bak. Hemen kaç oradan.
Bana biraz sanattan bahset. Edebiyatin en derinini göster. Bu alana merak, heyecan senden geldi seninle devam edecek. Bana yağmuru anlat. Islandigimiz yağmur. Suanda kokusunu aldığım yağmuru. Belki bunu okurken sanmiyorum ama yine bir yağmur yağar ve bahsettiğim kokuyu yaşayarak okursun.
Bana kitabı öğret. Dudaklarımı kıpırdatmadan nasıl okurum anlat. Sayfaları hızlı hızlı nasıl ceviririm, o müthiş sesi sayfaları incitmeden nasıl çıkartırım göster.
Bana kalem tutmasını öğret.
Bana seni sana anlatmayı öğret.
Bana sana yazılar yazmayı öğret, aynı anda yağmurdan bahsetmemi sağla.
....
Yaklaşık 5 dakika boyunca yağmurun su birikintisini izlemisim. Dalmış gitmişim ışte. Beklemişim yada bana cevap vermeni.
Şu kağıda daha cok şey sigdirabilmeyi de öğretsen iyi olur aslında.
YORUMLAR
hayatı bir kum tanesinden veya bir yağmur tanesinden hissetmek, gönül gözü pencerelerin açık olması ve sanatsı düşünmek bence bu mısraları yazdırmıştır.
hayat kitaplardan öğrenilmiyor ancak yaşayarak öğreniriz, örneğin ben hayatı yaşayarak öğrenenlerdenim.
düşündüren mısralardı ve ilgiyle okudum
Sevgilerimle
Yükümüz ne kadar ağırsa o denli yoğundur hissedilen bu yüzden söyleyecek söz tükenmez de.
İster yağmur olsun ister fırtına ruh süt liman olduktan sonra ne eğrilir be bükülür.
Bazen bir dokunuştur yüreği ısıtan bazen zulümdür acını nakşeden ve bazen sebepsizdir yürekte biriken ama ılıktır dokunuşu meleklerin ve zalimdir şeytanın nefesindeki gizli olan o acımasızlık bir buğu iken adımızı yazdığımız gökyüzüne.
Öylesine bir hayat işte öylesine bir gün varsıl bir hikayenin izdüşümü her birimizinki.
Yoksa bir mucizeye tanık olmayı bekliyoruz da hala beklenti yüklüyüz? Kim bilir yüce Mevla'dan başka.
Saygılarımla dost kalem...
İlhamınız bol olsun.