- 602 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İYİ HABER ALAN KAYNAKLARDAN ALINAN HABERLER
İYİ HABER ALAN KAYNAKLARDAN ALINAN HABERLER
İyi haber alan kaynaklardan (*) edindiğimiz haberlere göre…
Dokuz günlük kurban bayramı tatilinde:
--- Trafik canavarları., bu 9 günlük tatil süresinde zorunlu tatile çıkarılacak ve okyanusya da kimsenin yaşamadığı ıssız bir adada kafa dinlemeleri (ya da aç bırakılarak birbirlerini yemeleri) sağlanacak…
--- Derelerden akan kurban kesim kanları ile rengi kırmızıya boyanan İstanbul boğazına tonlarca, ithal malı “boğaz mavisi” renginde boya dökülecek… Bu uygulama geçmiş bayramlardan benzer görüntüleri aklımıza işleyen her yerde yapılacak…
--- Mahalle aralarında kesilen kurban görüntülerinin çoluk-çocuk tarafından izlenmesinin önüne geçilecek ve kesim yapılan alanının önüne çekilecek beyaz perdede., Şirinler, Garfield, Simpsonlar ve benzeri filmler gösterilecek…
--- Sahiplerinin elinden kurtulup kaçan danaları-koçları yakalamak için arkalarından elde sopa-satır koşulmayacak… Bunun yerine kaçan hayvanın önünden koşularak İspanya’nın bütün dünyada ilgiyle (!) izlenen San Fermin festivaline benzer görüntüler yakalanmaya çalışılacak….
--- Siyasi kimlik taşıyan hiç kimse., geçen bayramlardan kalan ve ceplerindeki buruşmuş kağıtlara yazılı bayram kutlama mesajları ile vatandaşın bayramını kutlamayacak… Yalnızca Cumhurbaşkanı siyaset üstü bir kimlik taşıdığından (!) bu uygulamanın dışında kalacak… Ama o da bayram kutlaması değil terör örgütüne her zaman ki mülayim ses ve tavrı ile “silahları gömün, üstüne de beton dökün” talimatı verecek., onlar da bu talimatı “emriniz olur” diyerek anında yerine getirecek…
* * *
Şimdilik bu kadar iyi haber yeter… Alışık değilsiniz sonra ne olur-ne olmaz… Kaş yapalım derken göz çıkarmayalım…
BÜTÜN EDEBİYAT DEFTERİ AİLESİNİN BAYRAMINI KUTLUYOR., GÖNÜLLERİNCE, SAĞLIKLA VE TÜM SEVDİKLERİ İLE GEÇİRECEKLERİ BİR BAYRAM VE TATİL DİLİYORUM…
Saygı ve sevgimle…
Yarınlarınız aydınlık, yolunuz açık denizlere doğru olsun…
(C.Ç)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.