- 562 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Karavana
Bu tedbirler , hazırlıklar ne için ?
Bizleri birşey mi bekliyor ?
Neden olması meçhul olacaklar için olması gerektiği gibi davranışlar sergile miyorsunuz ?
Oluru neden sizi bu kadar bağlar oldu ?
Akışına bırakmak size uymaz mı ?
Karşı karşıya kalacağınız bir olumsuzlukta sığınacağınız hiç mi biri yok ?
Herşeyin en iyisini , en güzelini bulacağınızı mı zannettiniz ?
Yoksa bu hazırlıklar bunun için miydi ?
Sıkıntılarla baş etmek istemediğiniz için mi boş yere kürek sallıyorsunuz ?
Ellerinizi açıpta dua etmek , tek koruyup kollayana sığınmak size ağır mı geldi yoksa ?
Susmayın . Cevap verin !
Hep mi güzel şeyler sizi bulsun isteyeceksiniz?
Hayatın size cömert olacağını kim söyledi de sizler böyle rahata konma telaşesi içindesiniz?
Sanki önceden söylenmişte yaşayacağınız tüm güzellikler , sizde kendinizi buna hazırlıyorsunuz ?
Bu kadar mı yoldan sapkınsınız ?
Elinizi koyacak vicdanınız yok mu ?
Şuursuz beyinleriniz , zihniyetlerini neden sadece bu dünya hayatı için zorluyor ?
Mutluluğun daim birşey olacağı bir masal dünyası mı bu yerinde duramayan hayat ?
Ölüm aklınıza bile gelmiyor , karşınıza çıkacağı zaman ne yapacaksınız ?
Ya ben çok güzel bir ömür sürüyordum , daha da yaşayamadığım sevinçler var biraz ertelesek mi diyeceksiniz ?
Bu nasıl bir açgözlülüğün nankörlüğüdür ?
Sizin mutlu ömür dediğiniz her haltı yiyip hiç pişmanlık duymamaktan ibaret değil mi ?
İstediğiniz herşeye sahip oldunuz ama siz ne istediniz ki ?
Para , aşk , eğlence . Bu mu ?
Ölümü hiç istemediniz ama , neden ?
Böyle gelmiş böyle gider havası ciğerlerinize öyle bir dolmuş ki ölüm denildiğinde nefesiniz kesiliyor .
Soruyorum .
Hayat mı şimdi bu ?
Ebubekir Ocak T.K
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.