- 771 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Beni Seviyor Kesin....
İyice yanaştım aynaya iyice..bana senin gözlerinle bakmak için..senin beni nasıl gördüğüne bakmak için..aynayı zaten bugün pırıl pırıl yaptımdı…gazete kağıdıyla sildim iyice..buruşturup buruşturup hiç okumadığım gazeteyi ..ohhh bi güzel yundum işte..zaten gazete okumam pek ..sıkıyo ...anlamıyom ..bi bu işe yarıyo..okumaya kalksam bile eklerini okuyorum işte..salatalık iyice mikserden geçirilir ve yüze yayılır sonrada yıkanır iyiceee ..ya da portakallı kurabiye yapmak için portakalları iyice rendeleyip sonrada şekerle karıştırıp bekletin bi köşede azcık diyen yazıları..bi de selülite iyi geliyomuş kaya tuzu..ovala dur..yaptım da hani..ama geçmedi hatta arttı bile..neyse..aynaya bakıyordum en son..baktım önce gözlerime ..öle aman aman değiller pek..yani bir kahverengi göz nası olursa öle işte..hatta sol gözüm biraz büyük mü ne?gözkapaklarımda düşük düşük..nerdeyse yarısını kapatıyor gözlerimin..çipil çipil bakan ,kirpikleri bile isyanda kısacık seyrek olan düz kahve gözler işte..saçlarım her ay boyanmaktan yapma bebek saçı gibi olmuş valla..uzatıyom güya..omuzuma gelmeye başladı sanki..ama uçları da kırık kırık..ama kestirmemmm..Böle seviyo canımcım benim..hayret...saçım sağdan soldan sallanan tuhaf saçaklar gibi geliyo bana ya ..neysemmm...burnuma baktım sonra..maşallahı var..üstündeki kahverengi nohut büyüklüğündeki ben sanki büyüdü mü ne? aldırsam mı ki..?neyse..artık yaş kemale ermiş ..aldırsam ne aldırmasam ne..ama tamda ortalanmış ha..ne sağda ne de solda..önce bana bak diye bağırıyo resmen..öffff..burun kıvrımlarım da iyice dışa dönük..nefes almamı kolaylaştırsın diye dicem de ..eee başkasının ki normalll onlar nefes alamıyor mu..?dudaklarım incecik…ruj sarfiyatı fazla olmuyor diye sevinicem de bu kadar da mı ince olur..yok sanki..ne alt ne de üst…bakıyorum hala senin gözünle..ben bile şaşkınım neyi mi beğeniyorsa Haluk diye? dudak kenarları çizgiden geçilmiyor..çizgiden oluşmuş dudak sanki..boynum yok zaten….çeneden başlayan bir omuz kütlesi..üstünde melekler olan pembe tişört ağlamakta işte sanki olmayan omuzlarıma asılı halde..kollar desen ince şu bedene..beden deyince şükür ki kilo verdim bu aralar..neydim öle ben 113 kilo..ama azmedince insan veriyo..o zamanlar soruyodum hep ben şişmanmıyım diye..yooo iri yapılısın diyorlardı ..ne irisi canım nerdeyse obezmişim..boyum da 157..eh fena değil ülke standartlarında ..ya da bana öle geliyo..hımmm...ama verdim ya şu kiloları ne ala..nerden baksan 4 kilo verdim..e iyi ..daha veririm 5 daha tamam sonra ..zayıflayıp hasta neyin olamam..Halukcum yaaaa..sen beni bu halimle nasıl seviyorsun ki?kaç kere inanmadım sana ..dalga geçiyosun dedim..yok ama bana farklı bakıyorsun sen ..sanki cladyo şiferim mubarek…boy aynası işte karşımda..baktım şööle bi tepeden tırnağa ..benim vücut tipine armut diyolar..omuz yok ki aşağıya doğru genişleyen bişiyim ben..ama irice bir armut..neden böleyim demeyi bıraktım..annem böle ..rahmetli ananem de armutdu işte…kesin büyük büyük anneannelerde armuttu..neyse…kilo filan var ama atletikte sayılırım ..etim sıkı benim canımmm..tabi ondan böle gösteriyom ben ,iri ama mütenasip vücutlu…ayaklarım biraz büyük 42..ama olsun o kadar canımmm.. 35 olsa hacıyatmaz gibin olurdum ..sallan dur yuvarlan..bi de ağırsın ..kaldırmaz valla kimse..Ah benim canım Haluk’um…sen beni sevdin ya böle ne diyim..sen de bi yakışıklısın ki..utanmaz mısın benimle olmaktan diye kaç kere sordum sana …?yooo saçmalama ben senin ruhunu seviyorum..içini gördüm senin diyosun ya bana..ben sana yapmam da kıymalı börekleri ,dalyan köfteleri,Çerkez tavuklarını kimlere yaparım ha? kimlere?.......devam edecekkk….bi bakiym önce fırındaki karnıyarığa..pilavı da vurdum mu ateşe hım bide cacıkkkk...tamamdır..Halukkk cummmm....bitanemmmm...bişi istermisin yemekten önce canımmmm…?
YORUMLAR
:) :) Eğlenceli bir yazıydı... Sizin içten anlatımınızı ve yazılarınızı beğenerek okuyorum. :)
Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçermiş, işe yarıyorsa haber verin ben de gireyim yavaş yavaş mutfağa :)
Bence de seviyor merak etmeyin...
Güzel bir yazıydı, ama kızmazsanız bana düşüncemi söylemek istiyorum, keşke kullandığınız bazı kelimeleri güncel konuşma dili yerine ( örneğin "bi" yerine "bir" ) biraz daha edebi dille yazsaydınız, o zaman daha da doyum olmayacaktır yazınıza...
Kaleminize sağlık...