- 540 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK YASAK MI A CA BA ???
Aşk nedir? Aslında önce bunu açmak lazım. Bugün bunu kime sorsak hemen cevap verebilir. Nitekim herkes bunu yaşamıştır. Aşk herkesin başından muhakkak geçmiştir.
Aşk aslında gerçek bir öğretmendir benim gözümde. Her hâlükârda güzel bir duygudur. Gerçekten bütün duyguların başında gelir ve hepsini bize öğretir. Sevgi, özlem, saygı, sadakat, kin, nefret, tutku… Ve daha fazlası. Aşk bu duygu zincirinin hem en başında hem de en sonunda yer alıyor kesinlikle. Aşk sırayla bu duyguları öğrettiği gibi bu duygular olmadan da olmaz.
Aşık olduğumuzda dünyanın en mutlu insanı oluruz. Her şey rüya gibi gelir. Ya sonra! Peki bittiğinde ne olur? İşte o zaman dünyanın en mutsuz insanı gibi hissederiz kendimizi. Hiçbir şeyden zevk almayız. Ve herkesin dediği ilk kelime “bir daha aşk yok” … Peki bu mümkün mü? Tabi ki değil çünkü boşuna dememişler ‘gönül ferman dinlemiyor.’ Her aşkın acısı yeni aşka yelken açana kadardır. Başka bir kişinin gözlerinden aynı ışığı aldığımızda yine aynı heyecanı hissederiz. Ve yine çocuklaşırız.
Dün yakın arkadaşım sordu. “sence sevdiğinden ayrılan biri tekrar aşık olabilir mi?” ve hemen cevapladım. Tabiki yaşayabilir. Kuşkusuz bilmeliyiz ki Allah insan oğluna sadece nefes almayı bir sefere mahsus vermiştir. Tekrarı olmayan tek şey zamandır. Elbette ki insan sever aşık olur ve bir zaman sonra aynı duyguları başka bir insana tekrar hissedebilir. Ben kesinlikle ‘aşk insanın başına bir kez gelir’ deyimine inanmıyorum. Ve yine söylüyorum tekrarı olmayan iki şey vardır. Yaşam ve zaman…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.