Aklın ve Vicdanın "Gör" Dediği
Hükûmet yetkilileri ve yandaş medya tarafından15-20 gündür yoğun bombardıman altında olduğu, taş üstünde taş kalmadığı söylenen terörist elebaşlarının in’leri olan kandil’e, meclis’teki pkk’nın siyasi uzantısı hdp’li hainler dün ve öncesinde olduğu gibi sürekli gidip geliyorlar, kandil’deki terörist abileriyle görüşüp, "talimat"larını alıp, utanmadan-sıkılmadan sırıtarak kan emici’lerle beraber "emniyetteyiz" pozları vererek, yiyip içip güle-oynaya dönüyorlar.
Ne hikmetse bizim "etkisiz" yetkililerimiz, bildik hainlerin ellerini kollarını sallayarak gittikleri ’çok gizli’ yeri bir türlü bulamıyorlar(?) bulsalar da demek ki vurmuyor-vuramıyorlar..!
İş "terörle etkin mücadele ve pkk’yı bertaraf etme" konularına gelince de meydanı-sözü kimseye bırakmıyorlar.
Ya bunlar milleti gerçekten aptal yerine koyuyor yada sınırötesinde senaryosu önceden yazılmış bir "film" çeviriyorlar.
Hadi varsayalım ki bir "danışıklı döğüş" var mit’le it! arasında.. peki şu bizim milletteki "akıl tutulması"nın sebebi-gereği ne??
Adına "çözüm süreci" denilen ne olduğunu kimselerin bilemediği fakat işin asl’ında; hükûmet yetkililerinin ve istihbarat teşkilatının uyduğu-gözlerini yumduğu, terörist pkk’lıların gece-gündüz harıl harıl çalıştığı, yığınak yaptığı gerçeği ortaya çıkmışken, güneydoğu’nun yollarının altlarını adeta kanalizasyon şebekesi bağlarcasına bombalarla döşemiş ve günaşırı farklı farklı yerlerde patlatarak yüzlerce askerimizi polisimizi haince şehit ederken; meclistekiler de dahil olmak üzere terör örgütüyle ilişkisi ortada olanların, destek sağlayanların, pkk lehine eylem yapanların derhal tutuklanmaları, cezalarının kesilmesi, devlete-millete karşı eline silah alan her kim olursa olsun imha edilmesi gerektiğini şu anki yaşadığımız ortamda yüksek sesle söyle(ye)memek , haykır(a)mamak asıl "vatan hainliği"dir!
Teröre karşı dimdik ayakta ve birlik olmak, memleketimizde yaşayan her müslüman, her vatansever ve her vicdanlı insan için bir nâmus borcudur.
Bilinmelidir ki bu cennet vatan bizlere atalarımızdan-şehitlerimizden emanettir; ki gereği, üzerinde insanca yaşayıp, birliğimize beraberliğimize ve toprağımıza bir halel getirmeden gelecek nesillere bu emaneti devretmektir.
"Mevzubahis vatansa, particilik-hizipçilik-bölgecilik, ırkçılık kısacası senlik-benlik kesinlikle olmamalı..!"
ALLAH c.c vatanımızı-milletimizi var ve bir etsin, birliğimizi-beraberliğimizi bozanlara fırsat vermesin; bizlere akıl-fikir ve şuur nasib eylesin!
*erdlerbş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.