- 794 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ilıca' lı güleç yüzlü Anadolu kızlarım hk
Çifteler Belediyesi başkanlığına;
Say’ın Belediye Başkan’ım merhaba,
Ilçe sınırlarınıza bağlı olan 14 haneli Ilıca Köyünde yaşayan 35 ve 34 yaşlarında konuşma bozukluğu ve sağlık problemleri olan berna ve Kübra kardeşler hakkında yazmak istedim size. Çifteler pazarında, minibüste tanıştık Tesadüfen. Babaları izin vermiş, köylerinden Kalkıp Çifteler Pazarına gelebilmişler.15 Ağustos 2015 te annelerini ansızın kaybetmişler. Babaları ile birlikte kalakalmışlar ortada. Annelerinin şekaret Döneminde kapılarını kimse çalmamış. Evlerine Komşuları girmemiş, halaları var yurtdışında, onlara Kıyafet yardımı ve elinden ne gelirse yapan. Siyasetçiler sadece seçim zamanı gelirler bizim oraya bir daha gelmezler dedikleri için yazma Gereği duydum size. Daha önce koyunları varmış satmışlar, geçimlerini Babaları tarlasını icara vererek sağlıyor. Hayattan beklentilerini sordum her ikisinede, bizimde evimiz olsun, bizimde yuvamız olsun bizde evlenmek istiyoruz diye belirttiler. Annemiz mürüvvetimizi göremedi, babamız mürüvvetimizi Görsün dediler ama bizi kimse istemiyor diye üzüntülerini dile getirdiler. Sakın beni yanlış anlamayın onları evlendirelim diye yazmıyorum size, sadece ilgiye ve sevgiye Muhtaç çektikleri her türlü Acıya rağmen Anadolumun bu güleç yüzlü kardeşlerime elinizi uzatın. Kadınlara Yönelik kurslar düzenlendiği zaman bu kızlarımı unutmayın lütfen, onlarıda davet etmeniz ve toplumla sosyalleşebilmeleri için fırsatların yaratılmasını rica etmek için yazıyorum size.
Ben kendi imkanlarım doğrultusunda okumaları için kitap göndermeyi planlıyor ve eğer isterlerse mektuplaşmayı önereceğim onlara. Çünkü onların hayata tutunabilmeleri için sadece ve sadece ilgiye, sevgiye ve dostluğa ihtiyaçları var.
Konuyla özel olarak ilgileneceğinizi Ümit eder, şimdiden göstereceğiniz hassasiyetten dolayı teşekkür ederim.
Saygılarımla,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.