- 387 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Seyyah
Seyyah Gibi Dolaşıyorum, İçimde Bir Yerlerde Seni Arıyorum.
Önce Parmaklarıma Soruyorum, Seni İlk Onlar Bulmuştu Soruyordum O Şimdi Nerde ?
Gitti Diyorlar Gitti, Bizde Kalan Avuçlarının Sıcaklığı.. Ayaklarına Sor Diyorlar dı Hep Onlar Götürdü Seni Ona.
Ayaklarıma Soruyordum Seni. O Şimdi Nerde ? Bilmiyoruz Dediler Sanki Asırlar Oldu Ona Gitmeyeli.
Gözlerine Sor Dediler Belki Onlar Bilir. Gözlerime Soruyordum Seni O Şimdi Nerde ?
Bizde Bilmiyoruz, Bizde Özledik Onu, Okyanus Mavisi Gözlerini Özledik.. Damarlarına Sor Dediler En Son Onlar Biliyordu.
Damarlarıma Soruyordum O Şimdi Nerde ? Bizde Bilmiyoruz Dediler, Bize Onu Kan’ın Getirirdi Ona Sor O Bilir.
Kan’ıma Soruyordum Seni. Onu Bize Sorma Dediler, Kalbindeydi O Biz Sadece Onun Sevgisini Taşırdık Damarlarında,
Git Kalbine Sor.. Kalbime Soruyordum Seni, Belkide En Öfkeli Cevabımı Alıyordum. Gel Buraya Dedi, Bak İçime, Bak Ve Gör !
ALLAH’IM... Gördüklerim... Her Tarafımı Sancılar Sarmış, Heyecanım, Korkularım, Umutlarım.
Her Şeyim Perişan Olmuş. Görüyor musun Dedi Kalbim ? Bak Ne Haldeyiz, Şimdi Anlıyor musun ?
Gece Yarıları Uyanmaların O Aklına Geldikçe Ağlamaların Beni Tutup Sıkmaların...
Onu Burda Arama O Gideli Çok Oldu, Onu Yollayan Diline Sor ! En Son O Konuştu Onunla, Kulaklarına Sor En Son O Duydu Sesini.
Beynine Sor Bütün Anılarını O Taşıyor Git Burdan Bize Sorma. O’nu Almadan Gelme !!
Çıkıyordum İçimden Anlıyordum Bende Sadece İzin Kalmıştı Başka Yerlerde Aramalıydım Seni..
Gezdiğimiz Yerlere Gidiyordum Belki Senden Bir İz Kalmıştır Diye Soruyordum O Şimdi Nerde ?
Gördünüz mü ? Ben Yokken Hiç Geldi mi Buraya ? Görmediniz mi ? Neden Susuyorsunuz ?
Neden Konuşmuyor sunuz ? Bunca Şeyi Ben Tek Başıma mı Yaşadım ? Hatırlamıyor musunuz ?
Biz’dik Sizinle Gezen, Elini Tuttuğum, Sarıldığım, Öptüğüm O’ydu. Evet Şimdi Yok.
Biliyorum Kaybettim O’nu. Sessizdi Her Taraf, Burada da Bulamamıştım Seni Yollara Çıkma Vakti Gelmişti Artık.
Belki Bir Yerde Karşıma Çıkarsın Diye Geziniyordum. O Sokak Senin Bu Cadde Benim.
Dolaşıyordum Arayıştaydım Yani..
Sonra Yaşlı Bir Kadın Çıktı Karşıma Epeyce Yaşlı Yüzünde Çokca da Çizgiler Vardı Çok Şey Yaşamıştı Belli ki
Peki Sorsam Seni Tanırmıydı ? Anlatsam Derdime Çare Bulurmuydu ? Denemenin Kime Ne Zararı Olurdu ki ?
Soruyordum, Ey Annem, Ben Birşeyimi Kaybettim Kaybım O Kadar Büyük ki İçimde Bile Bulamadım.
Söyle Evlat Dedi Nedir Kaybettiğin ? O’nu Kaybettim Ben, O Ne Evladım Dedi.
Onun Ne Olduğunu Bilmiyordum, Bendeyken Mutluydum, Huzurluydum.
O Vardı Yanımda Güçlüydüm, Bir Gün Korkularıma Yenildim Şu Kopasıca Dilimi Tutamadım.
O’nun Kalbini Kırdım, O Gitti Sonra.. Ne Çok Sevmişim Meğer İçim Bana Küstü..
Aşk’ımı Kaybettim Ben, Söyle Nasıl Bulurum O’nu ? Önce Bi Gülümsedi Kadın, Baktı Suratıma Sonra Aşk’ı Kim Kaybetmiş ki
Sen Bulasın Dedi. Güldü Tekrardan Durdu, Söyle Bakalım O’nun Aşk Olduğunu Nerden Biliyorsun ? Dedi.
Gülümsedim Bir An Sen Gelmiştin Aklıma, Gülüşün Geldi. Sonra Baktım Suratına Dedim ki: Aşk’tı O Eminim Biliyorum, Çünkü
Bana Baktığında Gözlerinde Kendimi Görüyordum, Elimi Tuttuğun da Kalbim Daha Hızlı Atıyordu,
Hele Beni Öptüğünde Sanki Ateş Değmişcesine Yanıyordu Tenim. Yanında Olamasam da Onu Düşündüğüm Her An
Mutlu Oluyordum. Söylesene Aşk Değil de Nedir Bu ? Başını Öne Eğmişti, Kafasını Kaldırıp Baktığında ise Gözlerinde ki
Hüznü Fark Ettim. Sanırım Eski Bir Yarayı Kanatmıştım, Gözlerinden İnen O İki Damla Yaş Nasılda Kayıp Gitmişti
Yüzünde ki Çizgiler den... Son kez Baktı Yüzüme Acıyla Karışık Tatlı Bir Gülümseme Vardı Suratında.
Sonra Şöyle Dedi: Ah Oğul Sende Kaybetmişsin O’nu, Aşk’ın Kıymetini Bilememişsin Ben Bunca Zamandır Arıyorum
Bulamadım. Yerini Bilmiyorum ki Sana Söyleyeyim, Ara Oğul Bulana Kadar Ara Bulunca Sıkı Sıkı Sarıl O’na...
Son Sözleriydi Bu, Sonra Kayboldu Kalabalıkta Arkasından Baktığımda Anlamıştım O da Arıyordu Aşk’ı nı
Yaşı Epeyce Vardı Ama Kalbi Aynı Heyecanla Atıyordu.. Peki ya Ben ? Seni Bir Daha Bulabilecek miydim ?
Bilmiyorum Bildiğim Tek Şey Adını Her Anışımda Keşke Ve Pişmanlıklarımla Boğuşuyorum, Şimdi Nerdesin Bilmiyorum.
Ama Ben Hala Seni Arıyorum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.