İç Siyaset..
İnsanın makul bir siyasi duruşu olmalı elbette fakat bu partizanlığa dönüşüp asla insani duruşunun önüne geçmemeli..!
Hele ki ülkemizdeki siyasi partilerin başındakilerin tek adamlığa oynadığı, bir türlü değiştirmeye yanaşmadıkları; parti içi demokrasi denilen halkın belirlemesi gereken milletvekillerini kendilerinin belirlediği kokuşmuş siyasi partiler kanununu, halihazırda uygulanan anti demokratik seçim sistemi, partilere verilen ve çarçur edilen oldukça yüksek maddi seçim yardımları, üslûbun ve edebin en dibe vurduğu siyaset söylemleri vb., adeta parti değil de şirket yönetir gibi mkyk’ların oluşturulduğu ve ne hikmetse rağbet gördüğü geri kalınmışlık ortamında başkaları ile derin siyasi polemiklere girmek hakikaten akıl kârı değil..
Bizlerin asıl siyaseti; Vatan için, Bayrak için, Din-i İslâm için, birlik ve dirliğimiz için olmalı..
Ülkemizin bulunduğu zor gün ve durumlarda bile önce kendi çıkarlarını kollayıp gözeten; iş vatandaşın hak ve hukuna, açlık sınırının altında yaşayan milyonlarca insanın, emekçinin geçim sıkıntısına gelince kırk dereden su getiren günümüz siyasi partileri için ’yalandan eşek olmaya’ gerek yok!
Sözün özü; vatandaşını eşek yerine koyan partileri sen-ben ’eşek’ yerine koyacacağız; memnun kalmadık mı otunu-samanını kesip yularını salacağız.../ öyle ya pazarda ’eşek’ kıtlığı mı var...!!
Bağnaz siyasetten arınmış günlere ulaşmak ve böyle dostluklarda buluşmak dileğimle....
*erdlerbş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.