- 1134 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
KİRLİ MAVİ
Fonla okuyunuz lütfen: www.izlesene.com/video/en-duygusal-fon-muzigi/6865316#
Yanıbaşımda hızla geçen çarşafa bürünmüş ölü kadınlar ve ellerinde kefen renginde giysilerle masum sözcükler... Mavi, utanç içinde... Gögümde katar katar göç eden kuşlar... Kulaklarımda zonklanan sahipsiz ayak sesleri... Ve şair öldü, artık bütün şiirler yetim... Ve de mavi hiç olmadığı kadar kirli...
Hayta zamanlarımın uslanmaz sancısı, yüreği sızlarken kahkaha atmak gibi bir şeydi galiba aşk. Bebek için oyuncak, çocuk için oyun, büyükler için aşk var iyi ki demiştin. Aşkı oyun, sevgilini oyuncak yaparken bir çocuk bir bebek kadar bile aklın yoktu sevgilim. Özlemek, kaybedenlerin tek lüksüdür, vazgeçenlerin anlayamayacağı, anlayamazsın işte...
Ben seni şiirle yıkamıştım, sen gittin meze oldun alaturka şairlere. Bütün imgeler soyununca, çırılçıplak bir hüzün kaldı senden arta kalan. Bahar aynadaki gülümsememizdir demiştim, inanmamıştın. Mevsimleri ayırt edebildiğinde mevsimlerden sonbahar olacak demiştim, bak yağmur ve gökkuşağı... Ben senden vazgeçeceğim zaman bu şehre yağmurlar yağacak demiştim, şimdi kurumuş bir pınar misali gözlerle öyle boş, öyle anlamsız, öyle... Öylesine yaşıyorum işte...
Yalnızım, sen gittiğinden beri değil, seni tanıdığım günden beri. Senin olmadığın her anın andan sayılmadığı onca zaman geçti. Ben seni çok sevdim, belki anlamadın, belki anlatamadım, belki de anlatamazdım. Maviler aşkına sustum çoğu zaman. Mavi kalmalıydı gökyüzü, mavi kalmalıydı denizler, mavi kalmalıydı umutlar... Ama unutmuştum geceyi, maviyi nasıl da kararttığını!
Sözcüklerin boğaza düğümlendiği, nefes almanın zorlaştığı, gözlerde çaresizliğin okunduğu, çok şey söylemek isterken artık bütün sözcüklerin anlamsızlaşıp fayda getirmeyeceğini anlayıp susulan o andan beri çok zaman geçti. Gittin, unutulmadın; unuttun, özlenildin. Ama ne gittiğin için unutulmadın, ne de unuttuğun için özlenildin. Sadece sevdim o kadar, senin yerine de sevdim, iki kişilik sevdim ki, ben kaybetsem de aşk kaybetmesin diye.
Kalemimin mürekkebi neden bitti diye sorma, dilerdim ki gözlerimdeki hüznü sormanı. Bazı acılar vardır ki, kağıda dökemeyecek kadar seni senden almıştır. Kaderine küser, kalemi kırar, kendini bırakırsın artık hayatın akışına. Şairlerin en büyük acıları yaşadığı palavralarına sen de mi aldandın yoksa, unutma şairler ancak çekilesi acıları dökmeye gücü yeter zavallı kağıtlara!
Ben ne şairim, ne de maviye ve bahara aşık artık. İsteme benden parmaklarımı oynatmayı, kurşuna dizerim bütün beyaz sayfaları. Vazgeçtiğim kadar ölmüşsem, tükürmüşsem suratına yüzsüzlüğün ve hala inadına aldanıyorsam yüzünün coğrafyasında açılan güllerden baharın geleceğine, iflah mı olur sanıyosun artık bu yürek!
Bana ağlamadan gel demiştin, beceremedim yine. Oysaki o kadar tembihlemiştim ki sözcüklerimi, harf harf ama onlar da yüreğim gibi, sen gibi dinlemiyorlar beni. Yüreğim, kelimelerim, sen... Bahar, mavi, aşk... Yüreğime bahar, kelimelerime mavi, sana da aşk hiç uğradı mı sahi!..
Unutulmadın Pul Biber! :(
YORUMLAR
hayatım boyunca aldığım en güzel doğum günü hediyesiydi,teşekkür ederim beni kırmadığın için.gece maviyi bi süreliğine karartır,aslında mavi hep ordadır...sen yinede vazgeçme ne maviden ne de pul biberden.unutma acı iştah açar:-)
o kadar güzel yazıyosunki,yapacak yorum bile bulamıyorum.fazla iltifatada gelemiyosun,hemen havalara giriyosun:-) şaka bi yana İYİKİ VARSIN... Tekrar teşekkürler...
emir___can
Yak bi cigara.
Yaktın mı?
Yakmaya devam he!
Sahi izmarit nerde?
İyi bak ona, ne anımsattı sana!
Şşşttt, sus, devam!!!
yasak özgürlük
emir___can
Salla gitsin canım ya! Salla ancak öyle uyurum!
yasak özgürlük
emir___can
Ne cok aci ceker yuregim inadina susmak gelir icimden tek bir kelimede tıkanır yüregim yine de sus der icimdeki alev yangını. Bir kelimrdir ki yürek burkan can yakan bir kelimedirki sozcukler kanar cumleler aglar .Geriye alevlerin külleri tutusturulur ellerinde .Sahi icimi yakan yıkan zaman zaman yasayan bir ölű oldugumu hatirlatan bu duygu biter mi bir gun. Acılar edebiyen son bulur mu bu gectigimiz safhalardan ... ah be yazar
meger aşk ugruna feda ettiklerimiz tatlı bir sõzünü duymak adına sildiklerimiz t
yanlislarimizmis.
Ask acitir kanatir küle dôndürür insani. once beynini sonra ruhunu zehirler
ne sozcuklerin gucu yeter seni yetim birakana , kendini anlatmaya ne de karsindaki anlar seni.
Ama olsun bir varmis bir yokmus insan bir masal misalidir iste bir var bir yok ...
Eline yuregine diline saglik . Murekkebin hic bitmesin isterim. Saygilar....
eylul ozder tarafından 9/13/2015 1:41:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
eylul ozder tarafından 9/13/2015 1:44:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
emir___can
Takip ettiğim bir kalemsin.
Pul biberi de iyi hatırlıyorum. Dili ve anlatımıyla bilindik kelamlara dirençli bulmuştum ve bir o kadar da hisli tabiki.
Bu sefer, hani derler ya böyle dümdüz açıkça, net yazmışsın. Neyse o misali...
Durumun vehametinden kilometrelerce uzağım belki ama yaramıyorsa sana, kimisi nasıl bırakıyorsa tuzu, şekeri sende öyle bırak en iyisi bu pul biberi...
Saygı ve Sevgilerimle...
emir___can
Vazgeçmişim zaten biberden, son kez benim için yaz dedi, yazıyı yayınladığım gün doğum günüydü, çok uzaklardan ancak böyle bir hediye verebilirdim. Ama acıtırım demiştim, galiba acıtmışım sitemimle. Tuzu şekeri biberi herşeyi bıraktım yani....
Yorumunuz için daha önemlisi içtenliğiniz için teşekkür ederim. Saygılar...