- 409 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
SAYGI
Atalarımız “ Balık Baştan Kokar” sözünü ne kadar doğru söylemişler.
Şu günlerde aşırı kokmuş başların ceremesini milletçe çekiyoruz.
Cumhuriyet halkın kendi kendini yönetmesi diye bildiğimiz bir yönetim şekli.
Bu yönetimi seçimle hayata geçiriyoruz, seçtiğimiz bize baş olmasını istediğimiz kimseleri temsil makamına gönderiyoruz.
Seçim aynı zamanda büyük istişare olduğu için biz Müslümanlar bu yönetim şeklinin saygı değer bir yönetim şekli olduğunu düşünüyoruz.
Bu nedenle seçilerek temsil makamına çıkmış bütün siyasi patilerin saygılı olmasını ve saygı değer olmasını istiyoruz.
Siyasilerin birbirine yaptığı saygısızlıkları ve aşırı ithamları aynı zamanda onları seçen halka yaptıklarını
bilmeleri gerekir.
Muhalefet liderlerinin belki kasıtlı belki siyaset yapmak zannettikleri davranışlar, aynı zamanda Cumhuriyetimizin gereği ve devamı olan seçilmiş Hükumetimize yaptığı saygısızlığa ve düşmanca tavra dönüşmesi yalnız bu davranış ve sözlere maruz kalan liderleri değil bizleri de üzüyor, kızdırıyor, bıktırıyor.
Belkide Siyasetçilerimiz yoğun gündemleri, hızlı yaşam tarzları sebebiyle bir anlık bir refleks ve ya çıkar için yaptıkları olayları, söyledikleri sözleri unutuyorlar.
Fakat halk yani biz unutmuyoruz.
Ak Partiye oy vermemiş bir vatandaşın nasıl ki Hükumet olduğu için Devletten dolayısıyla Ak Partiden hizmet, eşitlik özgürlük gibi beklentisi olmuştu olması normaldi.
Biz Ak Parti seçmenleri de ve Cumhurbaşkanımıza oy verenlerinde Muhalefet partilerinden beklentimiz var ve bu beklentimizin olması da normaldir.
Hükumet olun yada olmayın sizinde bize, Devletimize, ve bütün millete karşı sorumluluklarınız var.
Başta Saygı!
Bakın sizin belki unuttuğunuz bazı saygısız davranışlarınızı size hatırlatayım.
Cumhur Reisimizi biz seçtik beğenirsiniz beğenmezsiniz o sizin sorununuz.
Biz Cumhurbaşkanlığı sarayından rahatsız olursak bir sonraki seçimde geregini yaparız.
Fakat bir sonraki Cumhurbaşkanlığı seçimine kadar ve tekrar seçilirse seçim sonrası da milletimiz ne karar vermişe kabulümüz demeli ve seçimimize saygılı olmalısınız.
Cumhurbaşkanımıza yapılan her hakaret ve saygısızlık bize yapılmıştır.
Kaçak Saray diyerek yaptığınız hakaretler, İftar davetine gitmeyişiniz üstüne dalga geçerek bulduğunuz mazeretlerin bizdeki etkisi, sizi kendi evimize davet etmişizde bizimle dalga geçmişiniz gibi bir etkiydi, o haberi seyrederken ‘ saygısız seviyesizler’ demekten kendimizi alamadık.
Sonra geçen seçim sonucu açıklanınca Chp liderinin yüzde atmış bloğu fikrini duyunca “nasıl yani dedik, şimdi biz yok mu sayılıyoruz! Bu Chp sahiden bizi vatandaş yerine koymuyor”
Biliyorum ki bu yazdıklarım bir çoğuna hiç bir şey ifade etmeyecek.
“Biz birbirimizi yok etmek istiyoruz hala saygıdan bahsediyor koyunun biri” diyeceksiniz.
Olsun ben yinede kendimi yazmakla yükümlü hissediyorum.
Belki farkında değilsiniz ama saygı olmayan yerde sevgi bitiyor, güven yitiyor, güven olmayınca Ülkeler bitiyor.
Kobani olaylarından önce bir umut Hdp Türkiye partisi olur mu? diye düşünüyordum.
Kobani olaylarından sonra bunun ihtimali kalmadı, ne yazık ki seçim sonrası bu daha net anlaşıldı.
"ŞEHİTLERİMİZE ALLAH’TAN RAHMET AİLELERİNE VE MİLLETİMİZE SABIRLAR DİLİYORUM"
Şimdi yalnız Ak Parti seçmeni olarak değil, insan olarak, çocuklarımızın ve Ülkemizin geleceğini düşünen bir anne olarak, çocuklarının ve ülkesinin geleceğini düşünen tüm anneler adına bütün siyasilere sesleniyorum.
"TERÖRE KARŞI CHP, MHP, VE AKP’Lİ LİDERLERİ
CUMHURBAŞKANIMIZIN YANINDA VE MAKAMINDA VE YAN YANA GÖRMEK İSTİYORUZ!"
YORUMLAR
Bu yazımda, parti liderleri Cumhurbaşkanın makamına gitsin hep birlikte iç ve dış terör örgütlerine ve onları besleyen ülkelere karşı, bir duruş sergilesinler dememin, hayalperestlik olduğunun farkındayım.
Maalesef ben, 12 partinin bir çatı altına toplanması, sağcıyla solcunun kanka olması ve ya Mustafa Kemalin askerleriyle, Apo'nun adamlarının seçim ittifakı kurması gibi olması olağan hayaller kuramadım. Nedense Cumhuriyetle yönetilen ülkemde seçmene ve seçilene saygı olmasını hayal ettim İmkansızı istediğimin farkındayım..