- 418 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Reankarnasyon Bir Ölüm
Sana gebe bir çocuk var karşımda kahve içiyor!
Değnek koca bir kör
küt kesilmiş saçlar
Ellerinde cam
biraz eroin biraz kan
Gelememiş görememiş daha ölememiş baksana can çekişiyordu kirpiklerim.Bu sefer binmek yerine trene oturup bir mola vermek istedim o mutlu ediyor beni.Doğal olarak teneke bağlanmış arabalar yanaşıp bana yerler soruyor ama inanın daha önce hiç evden çıkmadım o yerleri tarif ediyorum.Bana küfür ediyorlar onalara birer öpücük veriyordu pandomim yapan ellerin.
Gözle un çalmış bir katarakt hastası ardiyede birikmiş buruşmuş kirlilerimi alıp teker teker kokluyor duyamiyor bir ses seda bazen sadece kokular korkularimizi saklar belki pandomim yapan dilim çözülür.
Terli sırtım pek soğuk
Sol kaburgamda uçuk sızı
Sağ elimde ikiz yara izi
Bazen hüzün bazen dram
AIDS olduğumu öğrendiğimde yatmak istedim herkesle ve anladim ki su hayatta en tehlikeli şey AIDS bir kadın.Çökmüş bedenin son imalatı olabilirim son imla hatamıda yapıp silmeden yola devam ederim. Kör olan pandomim yapan AIDS bedenimi sizlere sunarken anadan dogma sayın doktor ve hemşire diyebileceğim bırakıp gitmeniz gerek beni hergele herifi bir kere daha öpmek isteyen nefret dolu bir kuşum var evde yalnız benim kadar hasta olabilir onu kontrole gidebilir miyiz ?
Bir daha gelicem
Bu sefer bu dünyayı
Patilerimle ezicem
Bu kadar yumuşak bu kadar keskin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.