YORUMLAR
Yaş kesen baş keser diyen bir nesil iken hayvanları yok edenlere ne demeli.İnsan duyunca üzülüyor ya da bir görünce...
Tebrik ederim saygılarımla.
Kemnur
Çıkarcı insan hayvan sevemez. Süt vermeyen köpeği, yumurtlamayan kediyi sevenleri de bir türlü anlayamaz. Kümesinde beslediği tavuklardan biri yumurtadan kesilmeye görsün, hayvancağızı kesip yemek için hiç vakit kaybetmez. Bir öğün bile boş yere beslemez. Doğanın dengesinde hayvanların da "EN AZ" insanlar kadar önemli olduğunu anlatamazsınız böylelerine. Çıkar sağlayamadığı insanları da sevmez böyleleri.
Onları kim sevsin ki.
Kemnur
Yazınıza sabah başladım. Bitirmeye az kala telefon geldi. Kalktım. Yeni döndüm. Yazıyı bitirdim. Nazım Hikmet geldi aklıma. En sevdiğim, kaç kere okuduğumu bilmediğim Memleketimden İnsan Manzaraları gözlerimin önüne geldi.
Sarımsaklı sakini olarak kendimi düşündüm.
Sinekler beni ısırıyordu.
Evin bahçesine çalınacak şeyler koymuyordum.
Duyarsızlıklardan rahatsız oluyordum.
Bir de seninle yürüyüşe çıkarken edebiyat konuşuyorduk.
Yüreğine sağlık Üstat. Uzatıp zamanını çalmayayım. Kendine iyi bak. Cehenneme çevrilmiş cennetimizde üzülerek öleceğiz.
Kemnur
Kıymetli hocam
Yazınızda geçen ve sarımsaklı da yaşanan benzer durum diğer sayfiye yerlerinde de maalesef oluyor. Beraberinde getirdikleri cins kedi ve köpekleri yazlıklarında bırakıp gidiyorlar. Bu nasıl hayvan sevgisi? Bunlar nasıl insanlar? Anlamak çok zor, ama kesin olan şu ki hayvan sevgileri de hatta insan sevgileri de sahte yani acınacak zavallı insanlar aslında.
Bırakıp gittikleri hayvancıklar diğer sokak ayvanları gibi orda burada yiyecek bulmayı beceremediği için gerçek bir trajedi yaşıyorlar. Naçizane ben ve benim gibi birkaç komşum mama alıp beslemeye çalışıyoruz ama iş sadece karınlarını doyurmakla da bitmiyor. Dediğiniz gibi sevgisiz insanların şiddetine de uğruyorlar.
Önemli bir konuyu işlemişsiniz kaleminize sağlık.
Bu arada sarımsaklıya geliş sebebinizi ‘’temiz havası mı? Yoksa başka şeyler mi? Yakın da hep beraber öğreneceğiz. Aslında hazır olan ve iki gündür bilerek yayınlamadığım Yazımın ikinci bölümünde bu detayları ince ayrıntılarıyla açıkladım. Hayırlısıyla ve dualarla şehitlerimizi uğurlayalım ondan sonra göreceğiz neyin ne olduğunu. Aaaah be Ağabeycim Ah. Siz bizleri iyice saf zannediyorsunuz galiba?))))
Saygı sevgilerimle