- 743 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
SİYAH BAYRAĞA HAYIR!...
Türk Bayrağımız, rengini Şehid Kanlarından almıştır ve kutsaldır.
Üstümüze kara perde çekmeye çalışan ve güyâ, yaslıyız anlamına getirilmek istenen bir oyunla karşı- karşıyayız!.
Siyah renk, kir barındıran ve leke göstermeyen; ayrıca, karanlık ve kirli kan anlamına gelen, kara kan mânâsı taşır!.
Bayrağını seven, Bayrağını olduğu renkte taşır; Bayrak rengi, istenildiğinde; rengi değiştirilen bir değer değildir. Hakkında, koruma Kânunu vardır.
Türk Bayrağımızın üzerine yazı yazılamaz; resim eklenemez; bu resim, Atatürk resmi bile olsa!.
Eyyy! Türk Milleti... uyutulmak isteniyorsun!...
Bir de Askerlerimizi, namaz kılarken fotoğraflarını çekip yayınlamak; bir bakıma, çâresizliklerini ve ellerinden, dua etmekten başka bir şey gelmediği hissini yaymaya çalışıyorlar!... bu da bir oyundur!...
Bizim bildiğimiz, ibâdetin hiçbir çeşidinin fotoğrafı olmaz- olamaz; çekilemez!... gizlidir.
Bütün bunları, bir Türk Vatandaşının görevi hissi ile kaydettim; dileyen, bildiğinden şaşmasın!
Doğrusunu Siz bilirsiniz.
Sağlık dileğimle...
kadiryeter Kadir Yeter.
08 EYLÛL 2015, Saat:23.03 Kavakmeydan(Şehidlik) Mah. TRABZON.
YORUMLAR
Bayrağın karartılması tam bir saçmalık. Akıl dışı bir iş. Yası göstermenin yolu al bayrağın karartılması olmamalı.
Bunun dışında askerin namaz kılarkenki halinin çekilmesi değil de yayılması tuhaf. Burası çoğunluğu Müslüman olan bir ülke. Namaz kılmak enteresan bir iş değil ki. Gayet olması gereken bir şey. Askerimizin namaz yoluyla şirin gösterilmeye de ihtiyacı yok. Tuhaf bir durum yani. Fakat "ibadet gizlidir" ifadesi kesinlikle doğru değildir. Nafile ibadetler, hayır için yapılan işler gizli tutulması gerekendir. Farz ibadetler açık olur.
Trabzon'a selamlar.
Saynur Baysal Öztürk
Selam ile...