- 1040 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BİR “BİLMECEM” VAR
Uzun yıllardan günümüze dek; süregelen “terör” bilmecesini, nasıl bu Ülkede insanlarımıza nasıl anlatırım diye düşünüyordum.
Terör belasını da yıllardır anlatır dururum; ancak bilemem ki ben yanlış iş mi yapıyorum da anlamıyorlar.
Bir de bu terör belasını bilmece yoluyla anlatalım dedim.
Önce şehitlerimizi Rahmetle anıyor cennetin mekânları olması için Allah’tan niyaz ederim. Değerli ailelerine Allah’tan sabır diler, Türk Ordusunun da başı sağ olsun; Allah Türkiye Cumhuriyet’ini dost görünen düşmanlarda korusun diye dua ederim.
Filistin Orta doğu Afrika ülkeleri Osmanlı topraklarıydı; İngilizler İstanbul’u Mısır’ı Irak’ı bırakmak zorunda, ancak Musul ve Kerkük’ü bırakır iken büyük bir hazineyi terk etmişlerdi bunu hazmedemediler.
İstanbul’u aldıklarında özel balolarına Kraliçenin davetlisi olarak çağrıldılar, balolarda baskı yaptılar, arazilerini İngilizlere satmalarını istediler, Türkmenler baba yadigârı toprakları satmayacağız dediler.
İngilizler o günden bu güne dek uğraş veriyor, ama ele geçiremiyor.
Irak hükümeti ile Kürtleri özel eğiterek Türkmenleri sıkıştırdılar, Türkmenler en az yüz yıldır baskılara direniyor. Irak hükümetini elde tutuyor, zayıflatıyor, en ufak bir üç dünya savaşında Irak’a doğrudan girecektir.
Anadolu içinde önce Ermenileri silahlandırarak terörist yapan, İngiltere, Fransa, Rusya girdiği topraklarımıza Alman Nazilerinin savaşa hazırlığının istihbaratını almasıyla çekildi şimdi tekrar bir üçüncü dünya savaşı hazırlığı yapıyorlar.
Hedefleri bıraktıkları ülkeleri tekrar ele geçirmektir.
Ülkemizde, şu an terörist olarak gördüğümüz aslında Kürtler değil, Elibandan topraklarımıza gelen Ermeni teröristlerdir.
Ermeni ve Kürtler bizim aslında en yakın dostlarımız, tarihte bu her iki dostumuz Haçlılarca zulme uğramış Osmanlı tarafından koruma altına alınmışlardır.
Günümüzde de bu dostlarımızı bize karşı kullanıyorlar ve de kendilerine siper yapıyorlar. İsrail Devletini de kullandılar, 3. dünya savaşında İsrail’i de topraklarda çıkaracaklar, Filistin’i Ürdün’ü de ele geçirecekler, Dünya’yı Hitler yapacak dedikleri “dünyanın anahtarını Allah’a vereceğiz” diyeceklerdir.
“Tek dünya tek bayrak tek devlet” için ABD’de bir cemaatin çalışmaları mevcut cemaatin üniversitesi var; bu üniversiteden yetişen yetenekli gençlerden her yıl onlarcasını yönetime alıyor, yönetici yetiştiriyor. İçleri ABD Başkanlığı yapmış olanlarda var, şu an çeşitli ülkelerde görevli de var.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.