- 1188 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
UYUYAMIYORUM
Memleketimin Doğu ve Guney doğu bölgesinden acı şehit haberleri geliyor. Üstelik hergün ve birçok şehit haberleri. Gencecik fidanlar toprağa kahpe bir kurşunla düşüyor ve herşeyi yutan toprak onların kanlarınıda emiyor yutuyor. Gencecik bedenler toprağa karışıyor. Oysa onların hayalleri vardı bu hayatta yaşamak istedikleri, yapmak istedikleri vardı. Onların genç yaşta bu hayata verecekleri değil alacakları vardı.
Gün geçmiyor ki şehit vermediğimiz bir gün geçsin. Haberleri izlemeye korkar oldum kulaklarımın duyduklarından gözlerimin gördüklerinden korkar oldum ve artık bıktım gerçekten de bıktım. Azgınlaşan bu pkk ne istiyor ana dil dediler verdik, kürtçe kanal dediler devletin kanalı trt bir kanalını onlara tahsis etti. Kürtçe üniversiteler bölüm olarak konsun dediler, konuldu. Fatura ödemeyiz dediler, devlet onlardan elektrik, su, telefon faturası tahsis etmiyor. Kızlarımızı okutamıyoruz dediler her ay kız çocuklarını okutsunlar diye karşılıksız burs veriliyor. Benim çocuklarımla aynı okullara gidiyorlar hatta benim çocuklarımın KYK burs almalar için geri ödeme koşuluyla yirmibin liralık senete imza atarken onların bir çoğu bunuda ödemiyor. Benim gittiğim hastaneye gidiyorlar hatta doğu ve güney doğudan büyük şehirlerin hastanelerine geldiklerinde tüm masrafları karşılanıyor. Bizler yani Türk halkı bu imkanlardan yararlanamıyoruz. Devlet onların refahı, huzuru ve istekleri için seferber olmu durumda. Daha ne istiyorlar, canımızımı evet onuda zaten hergün alıyorlar. Canımızı ve canlarımızı hergün hain kurşunla alıyorlar
.Taner Yıldız kameraların karşısına geçip ’Bende şehit olmayı çok istiyorum’ dedi. Şehit olmayı okadar çok istiyorsan kameraların karşısında ne işin var gitsene teröristlerle savaşmaya. Ama sizin şehitlik anlayışınız bilmam kaç kez gittiğiniz umre yada haçda Kabe manzaralı rezisdansınızda zemzem suyunuzu yudumlarken hurmanızı yerken ölmek ve Allah yolunda öldüğünüz içinde şehit sayılmak. Sizin yek şehitlik anlayışınız bu çünkü. Bu ülkede pkk denen illetle savaşıp şehit olmak yürek ister g.t ister sizde ikiside yok. Sayın cumhur başkasını ve Başbakan hadi aslanlarım diyor. Oğulları aslan değil mi, kahraman değil mi. Yoksa hepsi korkarkmı.Sayın Cumhurbaşkanı çıkıp 400 Milletvekili alınsaydı bunlar olmazdı diyor. Doğru diyor eğer istediği milletvekilli çıksaydı zaten doğu ve güneydoğu bölgesi pkkya verilecekti. Halk topraklarımızda kürdistan devleti isteyenlerin ve onun oyununu bozdu.
Bu milletin çocuklarının artık dökecek kanı, annelerin dökecek gözyaşı, babalarının vatan sağ olsun diyecek takadı kalmadı. Şehitler ölmez vatan bölünme diye slogan atanlar bayrak elde şehitler için yürüyenler yürümeyin. Pkk yı lanetlemeyin kınamayın. Çünkü orada bir mehmetçik şehit olurken ve annesi de evinde ölürken sizlerin yürümeniz. slogan atmanız, lanetlemeniz komik oluyor. Çok merak ediyorum meydanlarda bayrak ellerinde vatan millet sakarya diyenler acaba çocuklarını oralara askere gönderiyor mu? Yoksa Açıköğretimde olsa dört yıllık okulu bitir askere kısa dönem gitmi diyor oğullarına yoksa çürük raporu almak için türlü türlü dolaplarmı çeviriyorlar.Şehitler ölmez diyen gitsin şehit annesine desin bunu ve o anne oğlunun mezarını göstersin onlara ölmüşlermi ölmemişlermi diye. Vatan sağ mı peki o da muallakta. Mehmetçiklerde ölüyor vatanda biz öküzün trene baktığı gibi baka baka bölünüyor. Sonra ne oluyor biliyormusunuz o mehmetçikler pisi pisine boşu boşuna ölmüş oluyor. Yirmi yaşındaki gencecik gariban çocukları canlarını bazılarının iktidar koltuk uğruna vermiş oluyor. Gariban çocukları dedidim çünkü ben hiç şehit evinin villa yada lüks bir sitede bir daire olduğunu görmedim. Zengin veya makam sahibi birinin çıkıpda evladım bu vatana feda olsun dediğini duymadım. Gariban yada köylü çocuğu mehmetçikle, askerliğini yaptıktan sonra iş bulamama korkusuyla uzman çavuş olarak orduda kalan gariban fakir uzman çavuşlar ölüyor.
Eğer bu pkk ve pkk yanlısı kürtlerin bu ülkeden defolup gideceklerini ve bu terörün biteceğini bilsem oğlumunda, benimde, abiminde, babamında yani etrafımda bulunan bütün erkeklerin canı bu ülkeye feda olsun. Ben yakınını şehit vermiş biriyim yani ölmekten korkmayız.
Ama beni düşündüren ülke bu şekilde yönetilirken ve bu kandan rant sağlayanlar varken malesef bu kan durmaz bu toprak fidanlara ve fidan kanlarına doymaz. Bütün şehit kardeşlerime Allahtan rahmet diliyorum mekanları cennet olsun. Bizlere haklarını kanlarını canlarını helal etsinler. Şehit anne babalarına ne diyeceğimi bilemiyorum. Onlara sabır dilemek için aynı acıyı çekmek gerekiyorki diyebilecek bir kelime bulalım ve sabrediliyormuymuş görüp dileyebilelim.
Allah kimseye ne şekilde olursa olsun evlat acısı yaşatmasın.
Allah azmayan ümmeti helak etmezmiş.
YORUMLAR
Sevgili Eray
Bu yazıyla ilgili söyleyeceklerim doğrudan şahsına dönük değil bir genelleme olacak.
Kaleme aldığınız yazıda söylediklerinizde haksızsın demiyorum ama ülkenin çatışma ortamına girdiği şu günlerde hepimiz ağzımızdan çıkanı kulağımız duymalı. Fırsat bu fırsat vura bildiğimiz kadar belden aşağı vuralım hükumete demek teröre yarar sağlar.Yani böyle bir anlayışı sakat bir anlayıştır.
Hayırlısıyla şu süreci bir şekilde atlatalım herkesin söyleyeceği bir sözü olacaktır elbet.
Saygı sevgilerimle
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Ben de uyuyamıyorum... Şu an da burada sabah ezanı okunuyor. Sabah işe gitmem gerek ama ben uyuyamıyorum. Öfke, üzüntü ve tedirginlik karışımından doğan tuhaf şey uyutmuyor beni. Çünkü şehit sayısı bile henüz belli değilken, 400 milletvekili vermezseniz böyle olur diyebilen biri tarafından yönetiliyoruz. Çünkü dün askerlerimizi şehit eden teröristleri Habur'da dansözler gibi kıvırta kıvırta davul zurnayla karşılayan ve "Ülkede iyi şeyler oluyor" diyebilen, PKK lılarla karı koca gibi el ele gezebilen, kendi oğluna testis kanseri diye sahte çürük raporu aldığı halde şehit ailelerine ne mutlu size şehit evladınız var diye testis geçen biri tarafından yönetiliyoruz, uçakta getirilirken korkudan altına işeyen bebek katilini kahramanlaştıran birileri tarafından yönetiliyoruz ve üstelik askerde oğlum var !
Kaleminiz var olsun. Tebrikler.