- 1891 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SENİN SAYENDE VARIM
SENİN SAYENDE VARIM
O ağladığında bende ağlıyorum.Bir sorunu olduğunda ondan çok ben üzülüyorum.Moralini düzeltmek için hertürlü şakrabanlığı yapıyorum.Onun hakkında kimseye laf ettirmiyorum.Onun adına konusurken gururlanıyorum,onunla ilgili konuşmaktan büyük haz alıyorum.Mutlu olsun,sevgimi hissetsin diye onun için kendimce şiirler ve güzel sözler yazıp odasının kapısına asıyorum.Hatta bazen ufak notlar yazıp evin bazı köşelerini saklıyorum bulup okusun diye.Geceleri ona sarılıp,öpmeden uyuyamıyorum.Sabahları hoscakal demeden evden çıkamıyorum.Okulda sınava girmeden önce sesini duymak için ve heyecanımı gidermesi için mutlaka onu arıyorum.Gezerken gördüğüm güzel şeyler olursa resmini çekip onada gösteriyorum.Benim mutlu olduğumu bilsin diye gülen yüzler çizip msjlar atıyorum.Bazen numaramı gizleyip ona sevdiği müzikleri dinletiyorum.Onu herkesden herseyden kıskanıyorum.Ona verdiğim değeri dünyadaki hiçbir seyle kıyaslayamıyorum. Onu öyle çok seviyorum ki bunu ne kelimelerle ne de sözlerle ifade edemiyorum.O benim herseyim belki yaşama sebebim,umutlarımı ve hayallerimi temellendiren destekçim.Ona öyle çok şey borcluyum ki.Bazen arkadaşım bazen yoldaşım oldu.Beni dünyaya getirdiği ve en iyi şekilde yetiştirdiği için ona minnetarım.Benim ANNEM olduğun için sana çok tesekkür ederim.Seni çok seviyorum melek ANNEM...Ben senin sayende varım...
NOT:(Anneniz hayattaysa ve yanınızdaysa ona sıkı sıkı sarılın sevginizi gösterin,ona verdiğiniz değerin paha biçilemez bir boyutta olduğunu söyleyin.Mutlu olsunlar,sevinsinler.Çünkü annelerimiz herseyin en iyisine layık.Bizler için hertürlü fedakarlığı yapan annelerimizden sevgi ve saygınızı esirgemeyiniz.)