- 1345 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Minik Yüreklerimize Kocaman Sevdalar Sığdırdık
Minik Yüreklerimize Kocaman Sevdalar Sığdırdık
Bir resim düşünün… Denize nazır, huzur veren, hoş bir mekânda ahşap bir masa, üstünde bir çay bardağı, içinde tavşan kanı çay, çayın içinde bir görüntü, Kız Kulesinin yansıması… Muhteşem bir görüntü… Keyifle çayınızı yudumlar, manzaranın keyfini çıkarır, huzuru yüreğinizde hissederek yaşadığınızın farkına varırken bardaktaki Kız Kulesi manzarasına da hayran kalırsınız…
Çay bardağındaki Kız Kulesinin yansımasına hayran kalırken, bu yansıma insana pek çok şeyi de çağrıştırır aynı anda… Hayat da bu resme benziyor aslında… Kısacık ömrümüzde minicik yüreğimizle yol almak için çabaladık hep… Kısacık hayatımıza minicik yüreklerimizi koyarak, minicik yüreklerimize koskoca evreni sığdırmaya çalışarak yol almak için olanca gayretimizi ortaya koyduk hep… Şu kısacık ömrümüzde( Her ne kadar bazen geçmek bilmez sıkıntılı anlarımız asırlar gibi gelse de ) ne çok şey sığdırdık hayatımıza, ne çok acılar, sevinçler… O minicik yumruğumuz kadar yüreğimize, ne yükler, ne sevinçler, ne kederler yükledik… Koskocaman sevdalar sığdırdık bitmek tükenmek bilmeyen… Karşılığı olmuş olmamış fark etmedi bizim için…
Tam da bittik-tükendik dediğimiz anda bir kartal misali kendimizi yuvamıza kapatıp canımızı acıta acıta tek tek tüylerimizi yolduk canımız kanaya kanaya… Ve vakti-saati dolunca tekrar uzayan kanatlarımızla kanat açtık yeni ufuklara… Yine yeni, yeniden… Yerine göre küllerimizden yeniden doğduk savrula savrula, yerine göre yıkıldığımız yerden vakur bir şekilde doğrulduk bir kumandan edası ile… Şüphesiz en can acıtanı bir kartalın tekrar var oluş mücadelesinin içinde saklı idi. Onu da başardık çok şükür daha da güçlenerek… İyi ki yapabildik, iyi ki yeniden doğma yetisini bahşetti Yüce Allah, binlerce şükürler olsun.
Dileğim ve duam, tüm insanların, en zor anlarında yılmadan, karamsarlık girdabına kapılıp yok olmadan hayata dört elle sarılıp tutunabilme gücü ve isteği olsun. Allah hepimizin yüreğinde yaşama sevinci – yaşama şevki – mücadele azmini özellikle milletcek zor bir süreçten geçtiğimiz bu günlerde devamlı ve taze olmasını sağlasın inşallah. AMİNNN…
Sonsuz sevgi ve saygılarımla, her şey gönlünüzce olsun…
Yaşansa İdi, Yazılmazdı Şiirler
Sevda şiirlerinin yazılma sebebi
Anlaşılamamıştır sevginin değeri
Çaresizlik dile getirir dizeleri
Ağlatır, hüzne sokar kelimeleri
Tadında yaşansa idi yürektekiler
Sözde kalmasa idi hissedilenler
Birbirini anlamış olsa idi yürekler
Yazılmazdı, gerçeğe dönerdi şiirler
12/08/2015
Perihan METİN
YORUMLAR
Merhaba Perihan Hanım, epeydir yazılarınıza denk gelmiyordum. Siz mi yazmıyordunuz bana denk gelmedi bilmiyorum ama özledim güzel kaleminizi.
Ne güzel bir yazı bu böyle, içtenlikle Amin diyorum tüm dileklerine ben de.
Yürekten kutlarım yazan kalemini, yazdıran yüreğini.
sevgilerimle
Perihan Metin
Emine Hanımcım, uzun zamandır, şiir ve yazı eklemiyordum. O nedenle dikkatinizi çekmemiştir doğal olarak.. ilginiz, vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler, beğenmenize sevindim. Allah'a emanet olun, sevgilerimle...