- 779 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
hadi biz unuttuk diyelim
haydi biz unuttuk diyelim,,,
bize unutun diyorlar çeşitli televizyon kanallarındaki konuşmacı birileri,
bin yıllık kardeşlikten söz ediyorlar, evet doğrudur beraber yaşadık ama genellikle yan yana, aynı sofraya oturduk, kız aldık,kız verdik, kürtlerle, ermenilerle, rumlarla, iyi geçindik hep, çünkü gülen yüzlü olan hep biz olduk biz bir kazandık onların on kazanmasına yardımcı olduk.
peki ne oldu da hepsi bize düşman oldular, önce 1915nnyılları bağrımıza bastığımız ekmeğimizi bölüp verdiğimiz ermeniler ruslarla anlaşarak ülkemdeki masum kadın erkek çocuk demeden komşum dedikleri türkleri katlettiler, ve şimdide utanmadan ermeni soy kırımı diye yırtınıyorlar.
sonra rumlar çıktılat yer üstüne yunanlılarla bir olarak meglo idea diyerek komşuları türklere saldırmaya başladılar ve o can dostu rumlara komşuları yardım ediyorlardı katliamları için ve o masum komşu türk ailenin hanımı ve çocuklarını saklandıkları banyo küveytinde katlettiler.
şimdi de kürtler 40 yıldır hem canımıza hem malımıza kastetmeye başladılar gündüz külahlı, gece silahlı olmaya başladılar. şimdi sormazlarmı adam ey kürt kardeşim madem kardeşiz seninle neden 40 yıldır direkt veya endirekt neden yardım ediyorsun ,neden birleşerek devletinin yanında yer almıyorsun.
bu ülkenin kaymagını yemiyormusun, elektrik su faturası ödüyormusun hayır vergi veriyormusun hayır peki nasıl kardeşsin de senin borçlarını ben rızam dışında ödemeye mahkum oluyorum senin vijdanın rahat ediyormu.
dünyanın hiç bir yerinde terör örgütü bulundugu yerden maddı ve manevi yardım almadan bu kadar uzun sure yaşayamaz ki.
unutun diyorsunuz ya,barış diyorsunuz ya, peki kiminle nasıl bir barış.
haydi oldu diyelim barış, barışmak için unutmak lazım degilmi hadi bizler unuttuk diyelim,
bu dağlar, bu ovalar, bu nehirler, bu topraklar unuturmu sizce akan bunca masum kanları, ve analar,babalar,bacılar, kardeşler, eşler, çocuklar unuturmu sizce,
haydi biz unuttuk diyelim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.