- 841 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
KÖLELER VE MÜLTECİLER
Dünya bir isyandır “sahile vuran 3 yaşında olan Suriyeli ailenin dramını konuşuyor” oysa tarih sayfalarında insanlık dışı milyonlarca insan kıyımı olaylar, yaşanmış yaşanıyor.
Günümüzde göz göre göre evlerinden kaçırılan kızlı erkekli çocuklar “İşıd mezalimi karargâhlarına götürülüyor ”akıbetleri ise meçhul.
1900 yıllarında Amerika devletine, Afrika’dan ve Arabistan ülkelerinde milyonlarca “köle” ayaklarına zincirle pranga vurularak meydanlarda “hazad mezat” satıldılar, köleler çiftliklerde tarla ve bahçelerde, fabrikalarda zor işlerde sırtlarına vurulan kırbaç darbelerle çalıştırıldı.
Kölelerin soru sormak, bir istekte bulunma hakları yok, önlerine konulan yemeği yeme mecburiyetleri vardı, hastalanan köle bir başkasına satılır veya ölür giderdi.
Günümüzde ise Haçlılar ve Avrupa ülkeleri, bir başka taktikle; köleleri kendi ayakları ile kaçak yollarla Avrupa’ya köle olmak için gelmeye zorladı.
Nasıl mı: Libya, Mısır, Irak, Suriye, Sudan, Yemen gibi geri kalmış ülkelerde iç savaş başlatan Haçlılar ve AB ÜLKELERİ:
1- GENÇ NÜFUS OLUŞTURMAK
2- UCUZ İŞÇİ ÇALIŞTIRMAK RAKABET GÜCÜNÜ KAZANMAK-
3-ŞU AN DEVLETLERİN ÜZERİNDE ÇALIŞTIĞI 3. DÜNYA SAVAŞINA ASKER HAZIRLAMAK.
Şimdi okurlara soruyorum; sözlerimde yanlış var mı? “Haçlılar” denince bir kızıyorlar, bir içlerinden kahkaha atıyorlar; Avrupa’ya gidenler çok iyi bilirler, insan bir tek sigarayı bedava vermeyen bu insanlar, kaçak çalışan işçiler iş kazasında ölünce otobana bırakılır bunu bilmeyen Avrupalı yok.
Burada Almanları. Özellikle Başbakan Merkel’i takdir ediyorum, mültecilere yaşamaları için ülkelerinde hazırlama çabası sarf ediyor, diğer tarafta İzlanda’da insanların göçmenlere evlerini açacaklarını söylüyorlar, bu çalışmalarda bizi bir nebze olsun rahatlatıyor.
Ben İran, Rusya ve Çin’den bu iç savaşı sonlanması için çaba göstermesini isterdim; girişimler o zaman caydırıcı olur bu yaşanan dram yaşanmazdı.
İnsanlar özgür yaşamak, ülkesinde yaşamak ister. Barış için hiç girişim olmadığı gibi iç savaşın daha körüklenmesi sağlandı.
Bu olaylar tarihte “utanç tablosu” olarak gösterilecek, aileleri yok olan aileler Allah’tan bunun hesabının sorulmasını isteyecekler.
Allah yoksulun mağduriyetini yerde bırakmaz mutlaka cezasını verir.