- 527 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİ UNUTANLARA
ŞEHİTLER ÜZERİNDEN YAPILIR BUGÜN SİYASET... GEÇMİŞİ UNUTANLARA...
Bundan bir kaç ay önce PKK eylem yapmıyor, anlaşma yaptınız, bunlar durmazdı, ne vaat ettiniz de şehit yok diye felaket tellallığı yapanlar bugün PKK sizin yüzünüzden bunları yapıyor diyor...
Bu ülkenin huzuru için Zehirli Katran içtik diyenlere hain diyenlere soruyoruz; hani anlaşma yapılmıştı? Toprak vaat edimiştide ondan durmuşlardı? Güncel olaylar iyi veya kötü her ne ise onun üzerinden söylemlerini değişip hep bir korku imparatorluğu üzerinden vatan elden gidiyor nidaları atan, felaket tellalı vatan severlerimiz var bizim değil mi?
Bunların hepsinden öte bugün yaptığımız bir çalışma ile 1984 yılından bu yana kurulan hükümetler ve terör olaylarını inceledik... Aslında hepimizin unuttuğu gerçeklere bir bakalım dedik...
Çok net birsey var ki hükümet sağlam olmayınca PKK eylemlerini arttırmış... Koalisyon hükümetleri zamanında, hükümetin çalkantılı olduğu zamanlar da daha çok şehit vermişiz... Tıpkı son bir kaç ayda ki gibi... Yani PKK keyfinden durmadı, karşısında sağlam bir irade vardı ve insanı kucaklıyordu... Bugün o irade yok ve artık var olmaması için bir fırsat bu onlar için...
Son 14 Yıl da yaklaşık 1419 şehit verilmisken, önceki 10 Yılda 9186 şehidimiz var, yani PKK nın bu eylemleri Ak Parti ile başlamadî, hatta PKK söylendiği gibi gücünü arttırmış olsada eskisi gibi eylem yapamıyor... Bizler geçmişi bilmiyoruz, gözümüzü açtık Ak Parti vardı ve biz bu ülkenin önceden de hep böyle olduğunu zannediyoruz... Bu ülke böyle değildi, olağan üstü hal vardı, insanımız sokağa çıkamıyordu, bölgede yatırım yoktu... Bundan 13 yıl önce Ak Parti iktidara geldiğinde bırakın işi, bırakın yatırımı; halk sadece olağan üstü hal kalksin biz başka birşey istemiyoruz diyordu...
Şimdi diyorlar ki iyide atılan adımların içinde HDP de vardı... Olacaktı tabi, eğer diğer siyasi partiler hükümete bu kardeşlik yolunda destek olmayıp yanlız bırakırsa zehirli Katran içilecek ama bu yoldan geri dönülmeyecekti... Toplumsal uzlaşı için ortaya birseyler konacaktı ve kondu ama sizler bunu anlamadınız, anlayamazsınızda... Çünkü derdiniz Ak Saray olmuş, klozet olmuş, masa olmuş... Sahi siz hangi milli projeye destek oldunuz? Boğaz Köprüsü? Tüp geçit? Marmaray? Kanal İstanbul? Körfeze Yapılan Viyadük? 3.Havaliamanı?
Bugün kötü günler geçiriyoruz... Elbette bazı şeyler hepimizin zoruna gidiyor ama insani en çok üzen HDP’nin bugün ki alcaklığına değilde hükümete yönelik eleştiri yapan derdi vatandan çok hükümete benim destek verdiğim parti nasıl gelir diyen gazeteci yazar ve siyasetçiler... Dün CHP, MHP, HDP mecliste bir oldu gördünüz mü? Nane de bu lahana turşusuda bu der gibi...
Tabloda dikkat çeken birsey daha varki son bir kaç ayı saymazsak nerdeyse son yıllarda şehit haberi gelmemiş... Türkiyenin son 20 yılında böyle bir dönem olmamış... Gerçi şehit olmamasınında önemi yok ki onlar için... Dedik ya; şehit yoksa toprak vadedildi diyen, şehit varsa ilk defa pkk görmüş gibi hortlamiş bir blok var karşıda...
Allah sonumuzu hayretsin...
YORUMLAR
Bugün kötü günler geçiriyoruz...
Hemde ne zor günler Arzu hanım, bu zor günler her birimize yansıyor, hiç birimiz huzurlu ve mutlu değiliz, nasıl mutlu nasıl huzurlu olabiliriz ki, bukalemun gibi renk değişitiriyorlar. güven hissettirmiyorlar bizlere...
Saygıyla...
Arzu Doğan
“Fitne zamanında yürüyen koşandan, duran yürüyenden, oturan ayakta dikilenden, yatan oturandan, uyuyan yatandan daha hayırlıdır.” (Buhari, Fiten, 9; Müslim, Fiten, 10, 13; Tirmizi, Fiten, 29; Ebu Davud, Fiten)
tabloya toplamlar üzerinden bakılmaz sadece..
99 yılından 2000 yılına geçişe bakın..
2002 yılını düşünün derinden,
neden seçimlerden sonra şehit sayımız birden artıverdi.
oysa hdp'yi oluşturan partiler tarihindeki en büyük oy oranına ulaşmışken,
ak parti seçimlerde hdp ye yüklendi, hdp baraj altında kalsaydı sorun yoktu....
ak parti önümüzdeki seçimlerde mhp yi baraj altında bırakmaya çalışıyor, çünkü hdp yi baraj altında bırakamayacağı anladı.
devlet, ak partinin yanında...
ve ben bu devletin vatandaşı olsam bile artık devletime güvenmiyorum.
ve bu devlet ne ise, sizin bizim onların tarif ettiği bir devlet değil.
fitne zamanındayız.
komşu komşuya şüpheyle bakmaya başladı, baba ile oğul arasına bile siyaset girdi.
susmak en güzeli.
çünkü, ne siz yazmakla bir şey elde edeceksiniz, ne de size karşılık olarak ve tam ters yönden verilen cevaplar sizi tatmin edecek.
herkes bildiğini okuyacak. kimin gönlü kime meylediyorsa o yönden akıl yürütecek, kendini inandıracak.
sadece şu son on yılda bile söylenen, edilen, yapılan, vadedilen siyasi söylemleri ve işlemleri unuttuk ki son 40 yılda devlet ve meclis tarafından meydana konulanları analiz edebilelim.
eğer siz ak parti veya akp 'nin tescilli ve herhangi bir kolunda üyesi iseniz savunun, yazın, çizin..
eğer değilseniz, boşuna vakit kaybı.
aslında üye olsanız da yine boşuna vakit kaybı ya..
saygılarımla...
Arzu Doğan
İşte olayları sapıtmadan eğmeden bükmeden yazan bir kalem...
Bu aydınım, demokratım, Atatürkçüyüm diye geçinen blok... Şu anki iktidarı devirebilmek için; Kimi gün feto sever, kimi gün pkk sever olamaktan çekinmedikleri gibi fütursuzca Esed gibi eli kanlı liderlerin ayağına gidip bu iktidarı kötülemişler dir...
Düşünün; Bünyesinde Hüseyin Aygün denilen bizzat pkk lı milletvekili bulunan chp yapmıştır bunu...
Ki bu chp istiklal marşında çok dini terim var diye meclise önerge veren milletvekil ine bile ses çıkarmamıştır...
Siz bakmayın bu cahillerin Aydınım, Demokratım, Atatürkçüyüm diye geçindiklerine... Bunlar sadece Atatürk'ü kendilerine siper edinmiş eski Kominist artıklarıdır...
Ve adım kadar eminim; Bu pkk sevici blok eğer ki Atatürk'ün yaşadığı zamanda olsa idiler Atatürk bunların hepsini chp dende bu ülkeden de kovardı
Yazı için tebrik ediyorum sizi...