- 577 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bekleyiş...
Seni seviyorum...
Gece yatmadan önce izlediğim aya anlatıyorum seni. Fotoğrafın yandaki yastıkta. İkimizde aya bakıyoruz. Ben fısıltılar şeklinde sana şiirler söylüyorum. Sonra sana bakıyorum o yüzünde oluşan masum tebessüm oluyor. Onu izlerken uyuya kalıyorum. Gece bir ara uyanıyotum hala yanımda mısın diye kontrol ediyorum. Telefona bakıyorum senden mesaj arama ya da ne bileyim cevapsız çağrı var mı diye. Bilirsin tartışsak bile o gece en ufak sese uyanırım. Sesini kaydettim telefona alarm ile değil sesin ile başlıyorum güne. Tıpkı hayallerimdeki gibi. Hep diyordum ya seninle başlamak istiyorum güne diye. Tıpkı öylr. Yok ya ağlamıyorum gözlerim bozulmuş geçen doktora gittim. Hem nolmuş yani ağlıyorsam özledim seni haddinden fazla. Evden çıkıyorum yavaştan. O saatlerde güneş hafiften kapıyı aydınlatıyor. Önce ona selam veriyor sonra cebimden usulca sigarayı çıkartıp yakıyorum. Fotoğrafını çıkartıp affet be güzelim sen gittin ben bırakamadım. Günaydın öpücüğümü alıyorum senden. Yüzümde yalandan bir tebessüm mahalle esnafını selamlaya selamlaya çıkıyorum mahalleden. Yukarıdan çocuklar koşarak geliyorlar abi abi akşam aşa mahalle ile maç var sende gelsene. Keşke böyle kalsanız büyümeseniz be çocuklar demek istiyorum ama yutuyorum onuda. Bilirsin zaten ben atarım içime. Patlayamam da birşeye. Kırıp dökerim cam çerçeve kapı işte ne gelirse elime. Bakarız çocuklar diyorum yoluma dönüyorum. Kulaklıkları takıyor bütün herkesten herşeyden uzaklaşıyorum. Bakma arada telefona baktığıma alışkanlık bendeki işte senden gelecek aramayı bekliyorum yada mesajı işte. Atmazsın biliyorum ama bekliyorum işte.
Bizim bakkal kamil amcanın çırağı koşuyor arkamdan abi abi kamil amca diyor. Hayırdır şeklinde elimi kaldırıyorum gel işareti yapıyor. Oğlum sigaran. Sigaranı almadın. Sigarayı cebime koyarken çok içiyorsun be oğlum az azalt şunu bırak şu mereti diyr dert yanıyor. Kamil amca kamil amca içirten düşünmüyor sana ne oluyor be adam diyeceğim ama üzülür kırılır boşver at bunuda içine sevgilim. Boşver kamil amca boşver. Diye geçiştiriyorum adamı da. İşe de artık otobüsle gitmiyorum yürüyerek gidiyorum. Yolda karşıma çıkarsın birkez daha görürüm belki ümidiyle. Hem Allaha emanet ettim ben seni kolay mı öyle kaçmak. Farkında olmadan bir dünya sigara içmişim gene. Affet işte unutuyorum. Neyse bana müsade güzelim. Ben işin başına geçeyim. Ha sana da günaydın bu arada günün güzel geçsin. Seni hep seveceğim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.