İnatçılıkla, İnatla, İnadına!
İnatçılıkla BARIŞ
İnatla BARIŞ
İnadına BARIŞ
Pas tutsun silahlar, olmasın asla savaşlar!!!
Atalım içimizden kini nefreti, bak zeytin dalları, mavi semalara uzanmış. Sarı,siyan, beyaz
çocuklar zeytin ağaçlarına tırmanmış, çocukların kahkahaları Dünya’mıza yayılmış.
Güneşli bir gün başlamış güvercinler taklalar atmış.Baksanıza insanlar birbiryle ne güzel
kaynaşmış. Hep birlikte BARIŞ* BARIŞ*BARIŞ *inadına BARIŞ *İnatçılkla BARIŞ* İnatla BARIŞ
şarkıları söylerken kış uykularından çiçekler uyanmış.Masmavi Gök kubbenin altında tüm
insanlar kucaklaşmış !
BARIŞ dolu mutlu umutlu günlere hep birlikte*
Oya Gedik
Suadiye /İst
YORUMLAR
anlatılır Ankara başkent olmuş.şehir plancıları bozkırın ortasında kurulacak kentin caddelerinin enini planlıyorlar. Atatürk direktif verir."caddelerin eni en az 80m olacak"der. şaşırırlar.1920'li yıllar. içten içe tebessüm ederler, 2000'li yıllarda Atatürk'ün "yurtta barış, dünyada barış" sözünü bizleri sınırlarımız içine hapsediyor,dünyaya açılmamızı engelliyor diyenler gibi.
işte şimdi daha iyi anlıyoruz O büyük insanın nasıl bir lider olduğunu, nasıl bu günleri ta yaşadığı yıllarda şaşmadan tahayyül ettiğini.barışa ne denli hasret olduğumuzu yaşıyoruz şimdi.stratejik derinlik safsatalarıyle ülkemizden barış güvercinlerini uçurduk maalesef.
dilerim şair-yazar Oya Gedik ve onun gibi düşünenlerin barış dilekleri ete kemiğe bürünür güzel ülkemizde.
teşekkürler Oya Gedik hanımefendi. soylu çabanızda yalnız değilsiniz. belirtmek isterim.
Nerede güzellik, iyilik var Oya Hanım orada...
Duyarlı yüreği, duygulu kalemiyle güneşi serer sayfasına...
Evet BARIŞ... BARIŞ...
Allah dileklerinizi kabul etsin...
Selam ve Saygılarımla...
Oya gedik
Paslansın silahlar diyorum olmasın savaşlar...
Barış dolu günlere hep birlikte, slm.larımla efendim...
Saygıyla...