- 350 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Uçuk kaçıklar sokağı deneme 1
İki yanı ağaçlıklı ,kuş seslerinin hakim olduğu sakin bir sokaktı burası.Evlerin bahçelerinden yazın çeşit çeşit çiçek kokuları sarardı her yanı..
Güller hanımelleri sardunyalar daha binbir güzel kokulu çiçekler.Renkliydi sokak tıpkı sakinleri gibi.
Belki de hep özlediğimiz bir yerdi burası.Çiçeklerin yanı sıra huzur kokardı.Farklıydı her şeyiyle.Şehrin ortasın da bir cennetti tıpkı çölde ki vaha gibi.
Ne hikmetse burada oturanlar da sakin insanlardı hep.Lakin ortak bir özellikleri vardı sıradışıydılar hepsi de..Şimdi size onları tanıtacağım anlatıkça sokağımız da kendinizden bir şeyler bulacaksınız.Ya da size farklı bir siz gösterecektir belli mi olur..Hepimiz sıradışıyızdır da farkında değilizdir.Saklarız bu yönlerimizi ,kabul görmek ya da dışlanmamak için.
Eh bakın sokağın başından Ufo Ali geliyor.Elinde yine uzay ve ufolarla ilgili dergileri var.
E o zaman bu gün pazartesi.Her pazartesi abone olduğu dergiler gelir ve o hep saat onda onları alır .Yolun sonunda sahil krnarında bir çay bahçesi vardır ve orada ilk incelemelerini yapar dergiler üzerin de.
Ufo Ali lakabını da bu yüzden almıştır.Sevimli 40 lı yaşlarında geçimini bazı dergilere ve bir gazete de yaptığı köşe yazılarıyla sağlar.Babadan kalma bir evi ve erken yaşta çalışmaya başladığı için genç emeklilerimizdendir..Durumu iyidir ama o yine de çalışır.Yazmayı sever bir de uzayı br ufoları.
-O ufo Ali abi de gelmiş desene saat onu geçti.
-çok konuşma yavrum mehmet bana bir çay getir.
Hah işte muhteşem ikili bir ara da bizim çay bahçesinin çalışkan elemanı yavrum Mehmet.
Onun lakabının nedeni de daha yirmi üç yaşında olmasına rağmen çok okur ve inceler.Kimin bir sorusu ya da sorunu olsa açar interneti kitabı hiç üşenmez bulur cevabı ya da yolları ve söze bak yavrum bu böyle olur der.
Sanki seksen yaşındaymış gibi.Büyük küçük herkese bak yavrum diye hitap eder. Bu sokağa ilk geldiğinde çok dayak yemişi bu yüzden.Sonra herkes ona alıştı ,o da herkese lakin lakabı yavrum Mehmet kaldı.
Devam edecek
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.