- 1110 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAVAŞ BÖYLEDİR İŞTE
Savaş böyledir işte. Öldüre bildiğin kadar insan öldür insanları yok et. Mümkün olduğu kadar milletler arası göçe zorla, zorla ki gittikleri yerlerde zor şartlar altında yaşasınlar. Hem gittikleri memleketlere sorun olsunlar hemde çaresiz kalsınlar. Bu göçün akabinde, ahlak bozulmaları başlasın, fuhuş, zina, hırsızlık, soygun artsın. Göçe giden toplumunda o yerdeki toplumunda kültürü, inançları, yaşama tarzı bozulsun.
Aile yapısı değişsin, çocuklar asi olsun. Sonra iç çatışmalar başlasın. Bu sayede teröre insan ve mali kaynaklar aktarılsın. Toplumda milli inanç, milli duygu tek millet kavramı kalmasın bozulsun. Sonra daha da büyük göçler olsun deniz aşırı, sonra denizde tekneler gemiler alaboralar ve sahillerde kumsallar insan çiçekleri açsın. İnsanlar bir lokma ekmeğe muhtaç olsun, boyunlarına tasmayı takalım, nereye çekersek oraya gelsinler.
Peki bütün bunları kim veya kimler yapıyor. Facia ve dayanılmaz dediğimiz olaylarda dünyanın sesi çıkmıyor. Kim sessiz kalıyorsa hangi ülke? Demek ki bütün bunların olmasını onlar istiyor. Tabiii içimizdeki şerefsizleri de unutmayalım. Vatanını 3 kuruşa satan, paradan başka Allah tanımayan kanı bozukları. İşte bunlar istiyor. Kimin cebi doluyorsa, kim bunlardan kazançlı çıkıyorsa yapanlar bunlar. Bunu birileri istediği için bunlar oluyor. Kendiliğinden değil.
Benim tahlilim bu,. sizi bilmem
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.