- 502 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SUSMA !
Yazıya başlamadan once bir konu ile ilgili anket yapmayı planlıyorum ama direk girsem iyi olacak .
Konum , duşuncem , fikrim genel ve hepimizin kulak ardı etmemesi gereken bir konu .
Şehitlerimiz , yanan canlar , kanayan yurekler .. Vs . İnsan olarak bunu araitırmalı ve çozum uretmekten kaçmamalıyız.
Şuan ülkemizde yaşanan buyuk bir sorun var ve bunun tek sorumlusu devletmiş gibi gösteriliyor. Ve açık konuşmak gerekirse benim sinirimi bozmaya başladı bile bu dedikodular.
İlk once şuçu başkasına yuklemeden once elimize alıp bir tartalım duşunelim dostlar! Biz ne yaptık ? Ne yapacağız ?
Kusura bakmayın ama katilleri meclise çıkaran güç başkası değil bizim sessiz kalışımızdı. Terorisleri maaşını bize odettiren güç bizim yine sessizliğimizdi. Ben normal bir vatandaşım diyip sessiz kalmayacaktık. Bu ülke hepimizin bi kaç kurda kopeğe nasıl teslim ederiz.
Yanan yurekler hepimizin ! Kusura bakmayın ama bu yuku birkaç askere polise yukleyerek sıyrılamayız işin içinden.
Önce biz bileceğiz dostu düşmanı . Once biz ayıracağız doğruyu yanlışı. Duşmanını tanımadan ona zarar veremezsin ! Bişeyler yapmadan bu vatanın hakkını odeyemezsin ! Şimdi bakıyorum etrafıma pkk ya düşman olanlar onlardan ebedi nefret eden ismi lazım değil bir parti gelmiş neler neler diyor ? Hani duşmanlık kardeşim ?
Meclise girsin diyor . Girince cumhurbaşkanına şucu atıp geri çekiliyor. Devlet kuralım diyoruz birlikte . Gel diyoruz. Beyfendi yok gelmem diyor . Koalisyondan kaçıyor. Demek istediğim şu dostlar ; bu ülkede kimin neyden nefret ettiği ne belli ne de baki !
Doğru yolda olaman için illa bir partiye bağlı olaman gerekmiyor. Araştır , eleştir , bul öğren kullan ! Susma ama ! Sen sessiz kaldıkça daha çok yanacak canlar ...