- 2576 Okunma
- 22 Yorum
- 17 Beğeni
O'NU HÂLÂ SEVİYORUM
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Önce aynaya baktım. Gözlerimin beni içine çekip nefessiz bırakan en derinine. Haykırmak istedim iç çeke çeke, istemsiz tuttuğum nefesimle . Zamansız bir ayrılığa misafirdi duygularım
ve hiç ’ kalk gidelim ’ havası yoktu. Karıncalanıp uğuldayan beynimin içinde birbirine girmiş onlarca soru işareti didik didik ediyordu düşüncemi .
Belki de hikayem bundan sonra başlıyordu ...
Çok sevmiştim . Kendimden bile çok. Beni ondan uzak tutan gecelere kızıyor, her yeni güne gülerek başlıyordum ona kavuşmak için. Tam olarak bir kavuşma olmasa da, dudaklarının ucundan düşüp bana varacak ne kadar cümle varsa tek tek kutsuyordum kalbimde ...
Birkaç dakikalık sohbetlerimiz olurdu. Benim içimde dinmeyen bir coşku , onun resmime düşen ya da düştüğüne inandığım sessiz, derin, ılık bakan gözleri vardı.Ne zaman çıka gelse aklıma, tüm dünyayı susturuyordum. Oysa hiç göz göze gelmemiştik. Ben hiç yüzüne bakarken utanmamış o hiç inatla dikmemişti üzerime bakışlarını . Sohbete kapılıp çaylar soğutmamış , hiç üşüdüğümüzü gizlediğimz soğuk akşamlar geçirmemiştik . Telefonda sessiz kalıp nefesimizi dinlememiş , daha konuşma bitmeden birbirimizi özlememiştik ...
Ne zaman adı aklıma gelse yüreğim elimde onu hatırlatan, ona en yakın, ona en tutsak şeylere koşturuyordum .
İlk kez bu kadar diri, ilk kez bu kadar yakın hissetmiştim kadın olduğumu belki, belki ilk kez kendime bu kadar anlamlı gelmiş, ilk kez kendimi birine bu kadar sadık saklamıştım.
İlk kez yalnızlığıma kızıyor ilk kez olduğum yerden kaçmak geliyordu içimden ...
Gitmeseydi göğsümde kanayan bu yaraya sahip olmazdım belki. Belki bu kadar değer verdiğim bu çiçeği kimse kopartıp alamazdı penceremden . Kimse beni bu denli yaralı ağlatamaz kimse yüreğime böyle bir leke bırakamazdı ...
Görse içimdeki sevgiyi korkutacaktı onu duygularım , biraz yakından baksa gidemeyecek kadar cesaret toplayacaktı ’ bahar ’ dediği gözlerimden .
Dokunmadık ne kadar acım varsa ayaklanmaya başlıyor, inadımdan susturuyordum hepsini tek tek ...
Ölmek denen şeyin önce duygularından başladığını öğrendiğimden beri gülmüyorum ota boka
Şimdi hiçbir gün dünden farklı değil.
Kimse nasıl olduğumu bilmiyor . İçimde yağmurlar yağıyor sanki, tiril tiril bir boşluktan aşağı düşüyorum sıkça .
Ne zaman inadım tutsa ilk aklıma geldiği yerde vazgeçiyorum bir anda . Ne zaman mutlu olmak istesem kursağımdan kayıp gidiyor çığlıklarım .
Üzeri yazılı kağıtlar gibiyim, tüm harfleri üst üste. Tepeden tırnağa buz kesmişim ...
O gün bugündür şafak beklemiyor duygularım. O gün bu gündür deli tay gibi coşan bu yüreğimin bende hükmü yok . Sevgiye inancım, özlemeye yeltenince göğsümde sıkışan o serçe yok .
Dünyaya kapılarını kapatmış bir ölümlü gibiyim. Canımı acıtmak için elimden ne geliyorsa yapıyorum. Sevdiğimi kendime inkar ediyor , her aklıma geldiğinde bir sigarayı tutuşturuyorum bende kalan acısının ucundan .
Karşıdan beni nasıl gördüğüne dair her hangi fikrim de yok aslında.
Ama gönül onun da acı duyduğunu söylüyor . O ’ kalp kalbe karşı ’ diyen şairin hayır duası hep dilimde bu aralar ...
Benimle kalpçe konuşan birinin, nasıl çekip gittiğini daha çözmüş değilim .
Sevmek karşılık bulmayınca nasıl yakarmış, nasıl gözleri aklına düştüğünde insanın göğsünde şimşekler çakarmış, sanırım bir ben biliyorum artık ...
Sıcak yatağı içinden başını çıkartıp beni aklına getirme ihtimalinin azlığı en az benim mutlu olma ihitmalime denk bir adam var aklımda
Ben herşeyim dedikçe beni hiçliğe iten bir adam
yazdıklarımdan masum aklımdakinden cani br adam
gereğinden fazla inatçı , olması gerekenden az duygusal ...
Süslü sözlerini tokuşturup, benim seven kalbimin kavgasnı kendi kendine yapıp, benden olduğunca uzağa kaçan, yarı suskun yarı küskün bir adam ...
Bu aşk için bir defa ağlamamış , ama gözlerimden bahar bekleyen bir adam ...
Benim dalımda çiçeklenmiş ama başka dalda meyve vermiş bir adam ...
Şimdi sakince bu kalbi olduğu yere bırakıyorum, akıntıya salıyorum duygularımı
Hükümsüz bir yalnızlığı gecelerle paylaşıyorum üst üste
ay üstüme günü devirene dek kirpiklerimde saklı yıldızlar
Gittiği o an ne zaman aklıma gelse hala arsızca yüreğim sızlar
Sevmek ağrısı boynuma vebal
Hiçliğin dilinden konuşuyorum hala
O nu hâlâ seviyorum ...
Not: yazı tümüyle kurgudur. ..
Seçki için çok teşekkür ederim
-
YORUMLAR
Ben düz yazı sevmem sesli şiir severim derdim de... bu yazıyı sevdim
Ne kadar doğal olduğunu bildiğimden, daha bi samimi okudum bitene dek
Kurgu veya gerçek
Bunu kurgulayabilmekte özel bir duygudur
Kalbi ortaya koyarlar göğsünde, sen gidip içini doldurursun
Taş toprak atıp dolduranı da çok gördüğümüzden çiçekli bir ev bulunca sevindim
Yuva sıcaklığındaydı Bahçem
Mutluluğu en çok hak edenlerden, elinde kazma kürekle inşa edenlerdensin
Yolun her zaman açık olsun
Sağlıkla kal
Tebrik ederim ; güzel yazı ve güne yakışan güzelliğin için sevgilerim ile.
Gülşah Dağlı
yazı gayet güzel dile gelmiş...içten...olduğu gibi...herhangi bir örtü veya gölgeyi üstüne geçirerek duygunun önüne set çekmemiş...çıplak ve yalın bir anlatım...
sadece "yazı tümüyle kurgudur" notunu en alta düşerken neden örtünme gereği duydu yazı aniden? onu anlayamadım...
yazarın bunu söyleme mecburiyeti olmadığı gibi, okurun da bunun üstünde çok duracağını sanmıyorum...sanki yazar her ihtimale karşı bir önlem almak istemiş ve okurun herhangi bir tahmin yürütme çabasını da boşa çıkarmaya, boşuna uğraşmış gibi...ortada bir kusur yokken, kabahat işlemiş de özür ve açıklama gereği duymuş adeta...buna hiç gerek yoktu...
demem o ki; okurun hayal dünyasını da bırakın yazıdan içeri girsin...gerekirse o kapıları ardına kadar açık tutun...izin verin birkaç serbest volta da içinde o atsın...yüreğine dokunsun...kardelen çiçeği gibi boynu yere eğilenleri eliyle tutup havaya kaldırsın...
neden söylüyorum çünkü finale gelince eğer okur bu hayal kırıklığını yaşayacak olursa, elini kolunu sallaya sallaya, arkasına dönüp bakmadan çıkar gider hemen yazıdan...
belki ben yanılıyorumdur herkes aynı düşünmeyebilir ama nedense o cümle boynumda bir balyoz etkisi yarattı:))
kurgu veya değil çok üstünde durmayız bu meselenin...sadece yüreğimizi dokundurur, duygusunu beraber harmanlayıp kana kana içeriz her bir satırı...bana göre önemli olan yalnız budur...
umarım rahatsızlık vermemişimdir...zira güzel bir yazıya gölge düşmesini ben de istemem...
içimden geçen düşüncelerimi paylaşmak istedim sadece o kadar...
sevgiyle...
Gülşah Dağlı
Gülşah Gayret Hanımın ismine ana sayfa da rastlamak hem doğal, hem güzel
Sayfanın sultanlarından biri olduğu söz götürmez
Nesirde de şiir ölçüsünde başarılı
Duygu yüklü bir kalem
Sanal olanı böyle ise gerçeği nasıl olurdu kim bilir
Günün yazısını kutlarım içtenlikle
Yüreğe, emeğe, kaleme, kelama bereket.
Gülşah Dağlı
Paylaşmak adın paylaşılacak en guzel şeydir şiirler ve yazılar
Teşekkür edıyorum .saygılarımla
Gülşah Dağlı
Aşk denen şeyin yalnız kalma korkusundan illaki yüreğinin yarısının diğer yarısı olduğuna inancından doğduğuna inanacak kadar hissizleştiğim ama tuhaf bir şekilde daha iyi hissettiğim bir dönemde okuduğumu düşününce yazınızı (kurgu bile olsa) bir ayrılık sonrası seven bir yürekten dökülen son derece naif kaleme alınmış duygularda bir zamanlar hissettiğim duyguları fazlasıyla yakaladım ancak yazıdaki adamında hayırsızlığını göz önüne aldığımızda bir insan için durdurduğumuz kalbimiz, akmasını engellediğimiz her saniyemiz, dakikamız,günümüzün bizim yaşamımızdan gittiği düşüncesini kendime anımsatmaya çalışarak hak eden,ruhu ruhumuza denk düşen insanlar için aksın o sevgi göz yaşları,dökülsün o sevgi sözcükleri temennisiyle güne gelen yazınızı tebrik ederim...
Gülşah hanım ,çok ilginç ama tam bu güzel yazınızı okumuştumki sayfama bir bildiri düştü. Açtım siz bir şiirimi favorileinize eklemişsiniz. Sanki yazınızı okuduğumu hissetmiş gibi. Tesadüfün bu kadarı bana çok anlamlı gelir. sizi kutlarım gerçekten yazınız güzeldi. Umutsuz bir aşk tasviri. Aslnda her insanın kalbind evardır sanırım böyle bir ulaşılmamış sevda... selamlarımla baki kalın
Akmetin tarafından 9/2/2015 10:44:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gülşah Dağlı
Denk gelmiş herhalde. Beğenmenize teşekkür ediyorum. Saygı ve selam ile. Teşekkür ederim
Gülşah Dağlı
Kadınlar kulaklarıyla sever Erkekler gözleri ile o sebeble kadınlar makyaj yapar erkekler yalan söyler.
Unutamıyor seviyorsan yine duyduklarına inandığın için olabilir.
Yazı çok çok güzel olmuş çok samimi ve içten seçki kurulu ödüllendirmiş zaten yinede tebrik ve takdirlerimi bildiririm
Gülşah Dağlı
Tebrikler sevgili Gülşah. Yazınız değerini bulmuş. Yürekten kutluyorum..
Gülşah Dağlı
Teşekkür ederim. Sevgiler Sevgili Dilek
"Tahir olmakta ayıp değil Zühre olmakta
Hatta sevda yüzünden ölmekte ayıp değil..
Seversin dünyayı doludizgin ama o bunun farkında değildir
ayrılmak istemezsin dünyadan ama o senden ayrılacak
yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?
Yani Tahir'i Zühre sevmeseydi artık Yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden " Sevgili Gülşah sevgi ve birazda kırgınlık ve mutusuzluk dolu mısralarınızı okurken Nazımın bu şiiri geldi aklıma . Karşılığı olmasa bile AŞK çok yüce bir duygu. Yüreğinizden hiç kaybolmaması dileğimle kutlarım bu güzel yazınızı . SEVGİLERİMLE..
Dilek USTA tarafından 9/1/2015 7:49:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gülşah Dağlı
sevılen ne dıye pay alır kendisine değil mi ?
çok anlamlı bır yorumdu benım ıcın.çok teşekkür ederim. Sevgiler
Dilek USTA
Kaleminiz ve kalbiniz her daim sevgiyle kalsın ...