- 527 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RADYO TERAPİ; 10 GÜN
Evveeeet,
Bugün kan değerlerime baktırdım. Doktorumla görüştüm. Trombosit oranı 98.000 e düşmüş, kemoterapi ve radyoterapi sonucu bu düşüşün olduğu ve doğal karşılanması gerektiği Radyasyon onkolojisi uzmanı doktorum Neslihan hanım tarafından açıklandı. 50.000 LERE KADAR DÜŞEBİLECEĞİ DE BELİRİTİLDİ. Az kaldı, bu süreci dirençle aşacağım. Çünkü Tıp bilimine güveniyorum.
Diğer değerlerde anormal bir durum yok.TOK KARNA TAHLİL YAPILDIĞI İÇİN VE DE ÜZÜM YEDİĞİMDEN KAN ŞEKERİM YÜKSEK KORKUTMASIN smile ifade simgesi 10 günde bir değerleri kontrol edeceğiz. Programlanan tedavi süreci 28 Eylül’e kadar değişmeden devam edecek. Hafta içi beş gün ışın ve ağızdan aldığım hapları yutmaya devam edeceğim.
Trilogy adlı aygıt ile ışın verilmesi sırasında pantolonumun kemerini çıkarmadan sedyeye uzanmamın bile ışının verilmesini aksattığını farkettik. Arada görevli gelip kemerimi çıkardı. vücutta bir mm. lik değişim bile (kilo alma, gaz, peklik, bağırsaklarda doluluk v.s) Trilogy adlı aygıtın anında durmasına ve ışını kesmesine neden oluyor. Teknoloji harikası bir alet.
Sabrın sonu selamet diyerek bilinçli bir inançla yola devam.
SADECE BİLGİLENDİRME AMAÇLI YAZDIM. Hepinize candan teşekkürler sevgili dostlar, iyi ki varsınız. Sevgiyle sağlıcakla kalınız...
Şaban Aktaş
31.08.2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.