...
Kirleniyoruz hepimiz. Yavaş yavaş ve kimsenin farkında olmadığı bir yanlızlıkta, sessiz sessiz kirleniyoruz. Kimseyle konuşmamak lazım bu sıralar. Duymamak lazım hiçbir sesi. Kaçmalıyız birbirimizden. Tek bir ses, tek bir haber olmamalı başkalarından. Yoksa herşey öyle kötü olacak öyle sevgisisz kalacak. Anlamıyorum hiçbirşeyi. Seçtiklerimi mi yaşıyorum yoksa yaşadıklarımı seçmek zorunda mı kalıyorum. İçimden geldiğince bağıramıyorum. Herkesten uzak olmak istiyorum. Her ne olursa olsun kendi çöplüğümde duygularımla, kıskançlığımla, aşkımla ölmek istiyorum. Çok fazla şey istiyorum aslında. Seni istiyorum. Kimseye anlatamadığım şeyleri sana anlatmak istiyorum. Seni öyle seviyorum. Ben böyle sessiz kalacak adam değilim aslında. Neden konuşmuyorsun diye soruyorsun. Kırmak istemiyorum kıimseyi. Çamuruna bulaşmışız hepimiz bu dünyanın öyle ki yazmak bile istemiyorum. Canımsın, kanımsın öyle kal istiyorum. Zorlama beni, ben bir işaret bekliyorum. Doğruluğuna inanırsam yaşadıklarımın belki o zaman anlatırım herşeyi. Yoksa kirletmek istemiyorum kimseyi.
YORUMLAR
yüreğimi kirletmemek için kendimle bile küserim bazen.
aynalara bakmam; duymak istemem hiçbir ses.
bir gün gelecek; insanlığın büyük acıları yıkayacak tüm yürekleri ve o zaman dinleyeceğim herkesi; o zaman konuşacağım; bağıracağım; o zaman ben olacağım ama daha var sabredin; gelmesine ayar vaktinin..
büyük yüreğe sevgiler.