Dövmeli Sakallı 1.bölüm
Üzgün bir yüz ifadesi vardı.İçe kapanıklığı dışa vurmuştu besbelli.Ağlayarak geçen günlerin bittiğinden habersiz o metroya binmişti.Yaşadıkları karşısında o dövmeler kalmıştı.Her aşkın ardı sırasında bir dövme yaptırmıştı.En sonunda söz yazarı olmuştu.Çalıştığı kıyafet baskı dükkanında kendi sözlerini kıyafetlere basıp satıyordu.Bir sofi kadar uzun sakalları bir dindar kadar bakımlı ve temiz biriydi.Zıt kutupların birleşimiydi dövmeli ve sakallı.Unutmadan söylemeliyim edatları sevmezdi.Sözcüklerin köprülere ihtiyacı olmadığına inanırdı.Sözcükler onun seccadesi gibiydi sırdaşı,dostu ve yalnızlığı.İçinde fırtınalar kopuyordu.İçinde kopan bunca fırtınayı susturmanın tek yolu vardı :"Kulaklık".
Çıkardı mavi pantolonundan kulaklığını ve çok sevdiği müzikleri kısık bir ses tonuyla dinlemeye başladı.Çünkü o biliyordu başkalarının hakkını kısıtlamanın ve rahatsız etmenin ne kadar itici bir şey olduğunu .Yanına bir hanım oturdu.İnanılacak gibi değildi ama giydiği kıyafetin üstünde kendi sözlerinden biri olan "Susma yokuşlarından aşağı düştüm şimdi pişmanlık denizinde boğuluyorum."yazıyordu.
Kız ona gülümsedi.Bu beklenmedik bir şeydi.Yazıyı okuduğunu fark edince yüzü kızardı.Bakışlarını değiştirdi.Kızın gülümseyişinin sebebi az sonra anlaşılacaktı.
Kız onu tanıyordu.Onu baskıları yaparken görmüştü.Hayran kalmıştı ona.İş çıkışı takip etmiş.Usulca bir durak sonrasında yanına oturmuştu.Tanışmak istiyordu.O sözlerin nasıl kaleme döküldüğünü ona yazarlık ile ilgili oturup iki kelam etmek istiyordu.
Gözleri tekrar kızın suratına doğru çevirdiğinde kızın dudaklarında o tatlı kelam döküldü:
-Merhaba.Ben sizi bu yazıları yazarken gördüm.
Tabi kulaklıklar takılı olduğundan dolayı hiçbir şey duymayan dövmeli sakallı kulaklıklarını çıkarıp:
-Ne istiyon kadın?
Kız bu tavır karşısında sinirlenip:
-Hepiniz aynı teknede giden kayıp yolcularsınız işte.Bir kıyıya yanaşmaya korkan korkaklarsınız!
Neden böyle bir şey dediğini anlamadan oracıkta kalan dövmeli sakallı.Koşma gereği duydu.Peşinden gitse ne diyecekti?Özrü kabahtinden büyüktü zaten.İçinde bir tür harektlenme oldu.Karar verdi ve hışımla koşmaya başladı.Metro kapanmadan Levent metrosunda peşine gitti.En azından özür dilemeliydi.Onun sinirli olmasının sebebi o değildi.Metroda kızın peşinden koşmaya başladı.
Koşarken orada yatan bir bayan gördü.Duraksadı.Acaba o muydu?dedi içinden.
10 Bölümdür.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.