- 875 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
YALAN SEVGİLER
Hayatta yaptığım en büyük yanlış birini sevmek ve inanmak.Geçte olsa aşk diye birşeyin olmadığını yaşayarak öğrenmiş oldum.Seni seviyorum demenin en büyük yalan olduğunu, Aşklarında pazarda satıldığını acı da olsa gördüm. Kimseye inancım ve güvenim kalmadı. Ne erkekler kadınlara güveniyor ne de kadınlar erkeklere bu hayatta.Seven her zaman kaybediyor. Ya insanların cesareti yok ya da sevgiye saygıları kalmamış. Sıradan birşeymiş gibi seni seviyorum diyen sonrasında geçici bir hevesmiş diyebiliyor. Sanırım insanlara da siyaset bulaştı, aşklarda kirlendi.. Yaşadığım ve gördüklerimden çıkardıklarım bunlar. Herkez iki yüzlü olmuş, acı cekenler hep sevenler. Anlam veremiyorum. insanlar korkuyor olabilirler ama mücadeleden kaçmalarına sebep olamaz diye düşünüyorum, Askların tek kişilik yaşanmayacağını düşünüyorum. Ben oynamıyorum diyerek oyun bozulmaz.. Bu karşısındakine verdiği değerin göstergesidir.ve sevenler bunu hak etmiyor..
YORUMLAR
Yalandan sevgi nasil olurki onun sevgi olma ihtimali olamaz gonul eglendirmek icin bir kalp kullanilmaz asik ederek kendisi olmadan oldum diyerek oynanmaz onun vebali odenmez cunku cok can yakar seni herseyinle sevene ilgisiz davranmak bile yaraliyorken benimki hevesti dersen onu oldurdun demektir gunahtan korkan bunu yapmaz sevmek kolay bisey degil helede askla sevmek sevilmeden mumkun degil sevmiyorsan girme o kalbe vicdanin varsa demeli oylelerine gunumuzde guvene daha cok ihtiyac var bu yazi onu ogretiyor sevgi dilde degil yurekteyse sevgidir.saygilar.