- 1381 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
yönetime acil çağrı
yönetime acil çağrı
insan evinde rahatsız olur mu...?
ben oluyorum zaman zaman yeni profil açmış kişiler tarafından bu defterde.
bıktım mantar gibi türeyen üyelerden. çoğunluk olarak cevap vermiyorum, amaçlarının ne olduğu belli... kibarca uyardıklarım dışında seviyesizce yazılanlara maruz da kalıyorum. engellemenin dışında yönetime de bildiriyorum şikayetimi... bu insanlara üyelik verirken sayın yönetimdekiler lütfen birde takibini yapın bakın ki ne amaçla buradalar. ne bir yazıları oluyor bu kişilerin ne bir yorumu var sadece online gördüğü kadınlara yazmak amaçları. diyebilirsiniz de mesaj ayarlarınızı kapatın sorun çözülsün kökten. kapattığımda oldu ama şiir hakkında bazı durumlarda düşünce alış verişi yaptığım insanlar var ayıp olur en azından onlara karşı diye yapmıyorum açıkcası.... siteye girdiğimde online olduğuma dair ışığım yanmasa, online listesinde ismim geçmese kimse bilmez orada olduğumu diye düşünüyorum. kapatın benim ışığımı sayın yonetim, daha rahat şiirlerimi okur kimseyi muhatap almam, işim bittiğinde kapıyı usulca çeker giderim...
anımsadığım kadar bi aralar vardı böyle bir durum bir kaç yıl evvel, belki de yapım aşamasında idi defter. bu duruma acil bir çözüm getirin lütfen...
[sevgi batbay özcelik]
YORUMLAR
Emin olun değerli arkadaşım aynı durum bizler içinde geçerli defalarca uyarmama rağmen yinede ısrarla ahlaksız teklifler yapan bayanlar oluyor yönetimin buna acil çözüm bulması gerekir
Hepimizin sesi oldunuz teşekkürler
Kemnur
sultan-ı yegâh
Birde kişilik meselesi tüm bu şekilde basit davranışlarda bulunmak. Klavye başında gerçek kimliklerini gizleyip Aslan kesiliyor şerefsizler.
yok,sul
gecenin bi vakti güldürdünüz ya hu adamcağızı
hay allah sizi ne etsin
sağlıcakla dostlarım...
Serhat BİNGÖL
Serhat BİNGÖL
Evet, sadece hanım arkadaşlarımız bu sorunlarla karşılaşmıyor. Ben çözüm olarak muhatap olmamaya çalışıyorum şimdilik başka da bir çare göremiyorum.
Saygılarımla
sultan-ı yegâh
Tekrar teşekkürler yorumlarınız için.
Serhat BİNGÖL
Biz erkekler hanım arkadaşlar kadar cesur değiliz. Evet, olay biraz trajikomik ama bizlerde tepkimizi koyabilmeliyiz eminim sizde çok yakışıklısınız fakat profil resminize kendi resminizi koymuyorsunuz niye? koyduğunuz bu profil resmine kim bakar? İnsanın niyeti bozuksa bile vaz geçer yani sizin yaptığınızda içgüdüsel olarak bir tür savunma şekli kısacası biz erkeler hep içimize atıyoruz hep içimize atıyoruz olmaz ki böyle, bizde sesimizi çıkarmalıyız. Ben bu site de şiir ve yazı yazıp okuyarak kültürümü artırmaya çalışıyorum verilen cevap; seni bir gecede kültür manyağı yaparım oluyor. Yani insan ne yapacağını şaşırıyor. Hatta bir ara bende erkek olduğum anlaşılmasın diye profil resmimi değiştirip Marilyn Monroe’nin resmini koyayım dedim. Bu seferde risk almaktan çekindim.
Sonuçta arkadaşımız çok haklı bu soruna bir çözüm bulunmalı
Saygılarımla.
sultan-ı yegâh
Kökten çözüm olmadı değiştirdim bu sefer de kendime olan güvensizliğim mevzubahis oldu... O tür insanlar yüzünden niçin kendim olmaktan vazgeçeyim üstelik. Siz işin üstesinden öyle geldiniz galiba...
gülkurusu
Sizinle bir ilgisi yok yanlış anlamayın. Onların bakış açısı böyle.
sultan-ı yegâh
Şiirlerimin yazılarımın altına imzamı korkusuzca atıyorum... Olmadı gelip Face den buluyorlar beni. Bir kaç saat evvel üye olmuş insanı bana mesaj atmasa ben nerden tanırım ki... O yüzden bunları üye onayını veren bu soruna hâl ve çare bulmalıdır kanaatimce.
gülkurusu
Çok haklısınız. Yönetim online üye sayısını kabarık gösterme derdiyle kaliteyi düşürüyor farkında değil. Ya da farkında da işine geliyor.
Afet İnce Kırat
sultan-ı yegâh
Bazı arkadaşlar var her şiirine kendi resmini koyuyor onlara ne demeli demek ki başları hiç rahat değil mesaj üzerine mesaj alıyorlardır mutlaka. Yani tek çözüm profil resmi değiştirmek değil, googla isim verildiğinde de çıkıyor istendiğinde adam sana bi şekilde ulaşma şansına sahip...
Allahtan iki işyerimi kapattım birini devrettim, yoksa daha fazla bilgiye sahip olacaklar dı hakkımda...
Sevgiler
sultan-ı yegâh
Onlar ise elini kolunu sallayarak cirit atmaya devam ediyorlar...
gülkurusu
sultan-ı yegâh
Biz resmen davet gönderiyoruz biz burda ve de müsaitiz bize yazın diye...
Anlamakta zorlanıyorsanız olayı çarpıtmaz gider bir köşede bana niye yazmıyorlar sorusuna cevap ararsınız kendinizde...
Hadi canım selametle
sultan-ı yegâh
bana yazanları direkt size yönlendireyim en azından size de yazan olmuş olsun... Arada küfür yeme riskini de üzerinize almak şartıyla ...
gülkurusu
Bu arada; ben söylemek istediklerimi ilk yorumda 3-5 kelimeyle anlatmıştım zaten. Sizin bu kadar uzatıp da çirkinleşmeniz asıl sorunun cevabını veriyor zaten.
Saygılarımla.
sultan-ı yegâh
Engel atın mesajdan. şikayet butonu da var. ayrıyeten yönetime isim verdiğinizde ilgileniyorlar. bir kaç kişinin bu şekilde gidişini gördüm. :)
sultan-ı yegâh
Ben de şahit oldum kaç kişinin gidişine şikayet ettiğimde sağolsun yönetim duyarsız kalmıyor...