- 1251 Okunma
- 14 Yorum
- 1 Beğeni
GİDİYORUM DOSTLARIM ...HOŞ ÇAKALIN ...
MERHABALAR
DEĞERLİ DOSTLARIM...
BEN ARTIK BURAYA ŞİİR EKLEMEMEYE KARAR VERDİM. ÇOĞU ŞİİRLERİM ÇEKİLECEK ..
YAZILARIM SÖZLERİM ÇEKİLECEK BENİM İÇİN BÖYLESİ ÇOK İYİ OLACAK .
BURADA OLMAKTAN ÇOK MUTLU OLDUM .. BİRİSİNİN TAVSİYESİ ÜZERİNE GELDİM,
AMA KEŞKE GELMESEYDİM .. ÇOK GÜZEL DOSTLUKLAR YAKALADIM .. ÇOK İNSAN TANIDIM..
VAR OLAN OLMAYAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ..
YORUMLAR DA OLURUM BELKİ AMA ŞİİR KONUSUNDA BİLEMİYORUM ..
ÇOĞU ŞEYLERE KIRGINIM, SAÇMA SAPAN ŞEYLERLE UĞRAŞMAK İSTEMİYORUM ...
DOĞRULARIMDAN ŞAŞMADIM BUGÜNE KADAR HEP DÜRÜST OLDUM.
PİŞMAN DA DEĞİLİM ... KENDİNİ BİLMEZ İNSANLAR ÇOK VAR ..
( VE O KİŞİLER BURADA DA VAR ) O YÜZDEN BANA GÖRE DEĞİL ..
ADAM GİBİ ADAM, İNSANLIKTAN ÇIKMAYAN İNSANLARLA OLMAK İSTERİM ..
HOŞ ÇAKALIN ...
YORUMLAR
Unuttun mu şiirler bizim nefesimiz * nefesimiz olmazsa biz ölürüz!
Özlem Demirkaya &*.*&
Şiirlerin suçu ne ?
Şiirler bizi hayata bağlamıyor mu ?
Şiirler olmadan insan yaşayan bir ölüdür! artık gerisini sen düşün *
Şiir Gözlüm adın bile bak öyle yok şiirlerden gitmek öpüyorum seni *
şaire şebnem örs
Burasını da yaşadığın yer gibi kabul et.
Her türlü insanın olması doğal.
Bunlarla baş etmeyi bilecek
öyle kolay pes etmeyeceksin.
Seni kıran, rahatsız edenleri sileceksin söz gelimi.
bence yazmak isteyen insana
burası güzel bir yer.
Sırf bu insanlar için yazdığım oluyor.
Bir beğeni ve küçük bir yorum için.
Yine de kendin bilirsin.
sevgiler..
şaire şebnem örs
Her gidiş aslına ihanettir sevgili Şebnem. Her veda aslında yaptığın bir haksızlıktır.
İnan ki sayfana kaçıncı gelişim. Yorum yazdım, silindi sonra tekrar yazdım ben sildim.
Canım, seni çok iyi anlıyorum belki en iyi anlayanlardan biriyim. Onun için fevri kararın seni ilerde çok üzecek. Unutma ki bizler yazmaya sevdalıyız ve dostluğa bir o kadar ehemmiyet veriyoruz.
Sakın üzüleceğin bir şey yapma ve bu hoşça kalı ben şahsım adına kabul etmiyorum.
Ablanın ilk arkadaşlarından birisin unutma aranıza yeni katıldığım ilk günlerde.
Seni sevdiğimi biliyorsun. Kalemini ve bizleri sakın bırakma.
şaire şebnem örs
Düşünmeye ve yalnız kalmaya ihtiyacım var .
Hayat yorucu insanlar zaten ayrı yoruyor .
Canım gitme !
bende senin gibi bazı kişilere kırgınım evet dediklerinde çok haklısın
ve tüm şiirlerimi pasifledim .bir ara gitmeye karar vermişken pek çok dost yürekler gitme dedi
yedi yıldır buradayım inan .başka hiç bir siteye gitmiyorum çağırdılarsa bile .
burası sanki EVİM olu artık ayrı duramıyorum yeterince saygı ve sevgiyide alıyorum
çok teşekkür ederim herkese....kendince evet haklı olan nedenlerin vardır
en iyisini sen bilirsin .bir müddet dinlen .ama ah içimizdeki şu şiir tutkusu yokmu asla sende yazmadan duramazsın
.ben seni çok seviyorum birtanem
koca sevgi dolu yüzüne mucuksssslar yolladım ablam....
Merve Kibar-Gül tarafından 8/27/2015 3:30:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
şaire şebnem örs
İNAN O KADAR KIRGINIM Kİ .. ŞİİRLERİMİ BİLE ÇEKİP BURADAN UZAKLAŞMAK İSTİYORUM O DERECE..
Onlar pire, hatta bazıları var ki Kırım-Kongo kenesi, hatta ve hatta akrep, yılan, çiyan ...
Neyse liste uzun, yormayın beni.
Yorgan her zaman lazım!..
şaire şebnem örs
Sizi tanımam.
Şiirinizi de, yazılarınızı da okumuş ve de yorumlamış değilim galiba.
Ancak,
bir iki cümle yazmak geldi içimden bu veda yazınıza.
Ben,
iki yıldır buradayım.
Çokça insanlarla tanıştım ve içlerinde eli-yüzü düzgün olmayan yok gibiydi.
Bence,
asıl problemin kaynağı sizsiniz.
Kiminle, nasıl muhatap olacağınızı bilemediniz bence.
Bu güzel sitenin müdavimleri,
gerçekten bu güne rastladıklarımın en kalitelisi, en seviyelisi.
Şurada,
bu veda yazınıza yorum yazan dostlara bakıyorum da,
''Başka ne arıyorsunuz?'' diye sormak geliyor içimden size.
Bu yüce gönüllü insanlardan daha iyisini mi bulacaksınız?
Hem sanalda, hem gerçek hayatta.
Kararınızı bir kez daha gözden geçirin bence.
şaire şebnem örs
ÖNEMLİ OLAN ANLAYABİLME, ŞİİRDEN ANLAMA, DUYGULARA TERCÜMAN OLMA.
GERİSİ ZATEN BOŞ. SİZ DEĞER VERİP YORUM YAPMIŞSINIZ. ELİM DE OLDUKÇA SAYGIM SONSUZ ÇOK TEŞEKKÜRLER.
Sevgili Şiir Gözlüm, sitemini anlıyorum. Zaman zaman darılıp kırıldığımız insanlar olmuştur. Bazı insanlara darılıyoruz diye siteyi terk etmek gerekmez.
Ben, bana göre uzun sayılabilecek bir zamandan beri buradayım ve Edebiyat Defteri'ni çok seviyorum. Yazmak en iyi terapi insana.
Diyelim ki başka bir siteye gidip orada yazdın, peki, orada bu insanlardan yok mu?
Sen nereye gidersen git, sorunlar seninle gelecektir. Bence, sorunu kaynağında çözmeyi denemelisin.
sevgiler
şaire şebnem örs
Hasan Özaydın tarafından 1/10/2016 8:37:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
şaire şebnem örs
Değerli Şiir Gözlüm.
Gitmeniz hoş veya değil, işin o kısmı sizi ilgilendirir. Fakat Edebiyat Defterimiz güzel bir site...
Ben ülkemizin çok tanınmış bir sitesine üye olmuştum bundan önce, yapılan ilk yorum ''evli misiniz.'' Olmustu. Oysa burada yedi yıla yakın üyeyim, bir iki kendini bilmez cahilin dışında kötü hiç bir söze dahi rastlamadım. Zaten onlar da cevaplarını aldılar.
Burada önemli olan nedir? Kimse ile çok yakın olmamak... Mesafenizi ayarlamak, bu sadece Defterle mi ilgili, tabi ki hayır. Defter öyle küçük bir örnek ki. Bugün siz buradan şiirlerinizi alıp gidersiniz. Fakat unutmayın ki bugünlerin yarınları da var...
Hayatın içinde şiirler yok. O zaman şiirlerinizi alıp gideceğiniz hiç bir yer de yok.
İyi düşünün ve şiirlerinizi değil mesafeleri silin.
Sevgiyle.
şaire şebnem örs
BU ŞEKİLDE BİR DUYGUSALLIK YALNIZLAŞTIRIR İNSANI. BİR BAKMIŞSIN TERK EDECEĞİN TOPLUMLAR/TOPLULUKLAR AİLENE KADAR UZANIVERİR... HER KES BİR YERLERİ TERK EDEBİLİR ELBETTE, AMA 'SİZLER BERBAT İNSANLARSINIZ, SİZDEN NEFRET EDİYORUM' DİYEREK OLMAZ BU... GİDERKEN ADAM GİBİ GİDİLMELİ, ARKADA NEFRETÇİLİĞİ BIRAKMADAN, AMA SEVGİYİ BIRAKARAK... GİTTİĞİNDE BU SİTE DE, BU SİTEDEKİ İNSANLAR DA BİR ŞEY HİSSETMEYECEKTİR, AMA SEN BU SİTEDE YAZAMAMANIN NOKSANLIĞINI HİSSEDECEKSİNDİR, EMİN OL...TABİİ YAZMAYI SEVİYORSAN... GÜLE GÜLE KARDEŞİM.
Şairin ve şiirin misyonu metanet, umut, iyi niyet ve her şeye rağmen yüreğinin sesiyle insanca olana moral vermek, ayağa kaldırmak değil mi?...
Zaten burası değil mi alayla, kıskançlıkla, riyakarlıkla, ihanetle çökertilmek, bozguna uğratılmak, inancımızı yitirmemizin istendiği yer?...
Bir de site yöneticilerini düşünün; o kadar basitlikle, anlayışsızlıkla, kıymetbilmezlikle, hafiflikle, kompleksle, kaprisle, megalomaniyle başetmeye çalışmaları az şey mi?...
Velhasıl, başka bir vadi, başka bir mecra, başka bir mekan terkedilir de, insanları aslında tam oldukları, olabilecekleri kadarıyla tanıyıp, yurt insanımızı ciğerlerine kadar bilebileceğimiz burası terkedilmez...
Kardelenleri düşünün...
Saygılarımla.
şaire şebnem örs
DEĞERLİ YORUMUZ BENİ MUTLU ETTİ VAR OLUN HER DAİM.
sizi okuyan biri olarak gitmeyin derim... evet kırılmış incinmiş, içiniz de siteye küsmüş. ama aslında sizi bunaltanlar siz giderseniz amacına varmış olacak demektir. burda güzel dostlar edindim diyorsunuz, giderseniz onların güzelliğini de kurutacaksınız, bırakın kendini bilmezler başkalarıyla uğraşadursun siz kendinizi biliyorsunuz ya işiniz yazmak ve güzellikler paylaşmaksa bakışlarınızı kötü manzaradan çevirin derim( onları görmemek verilecek en güzel ceza bence)...
şaire şebnem örs
YİNE DE GÜZEL TEŞEKKÜR EDERİM VARLIĞINIZ VE YORUMUNUZ İÇİN .. DEĞERLİ MESAJINIZ BENİ MUTLU ETTİ.. ÇOK SAĞOLUN.
fuzuliM
şaire şebnem örs
DEĞERLİ KALEMİN VE BENİM YANIMDA OLUŞUN MUTLU ETTİ..
ALLAH RAZI OLSUN.