- 368 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALLERİMDEKİ BELEDİYE BAŞKANI
HAYALLERİMDEKİ BELEDİYE BAŞKANI
Belediye başkanı şehrin en güvenilir insanıdır. Yani o şehrin başbakanıdır. Hayatımda çok belediye başkanı gördüm. İki belediye başkanı çok etkiledi beni. Biri Ankara Belediye Başkanı Melih Gökçek, diğeri de Afyon Belediye Başkanı Burhanettin Çoban oldu.
İşte bu köşe yazımızın konusu da Afyon Belediye Başkanı Burhanettin Çoban olacak. Çok güzel bir insan. Afyona Beyazay kurulması için yanına her gittiğimizde bizlere gönüllerini açtı. Konuşurken hep gözlerimizin içine baktı. Beyazay Afyon bölge toplantısında şu sözü çok etkileyici idi. ‘’Biz Belediye başkanlığını allah rızası için yürütüyoruz. Vebale girmemek için çok gayret ediyoruz. Engellilerimizin her isteği başımızın üzerine, şimdiye kadar 550 engellimize akülü araba verdik…’’dedi.
Hakikaten de Afyonu gezdiğinizde başkanın ne kadar mega projeler yaptığını görebiliyorsunuz. Afyonu gezerken döşenen kaldırımların, asfaltların belediyenin kendi açtığı fabrikalarında üretildiğini öğrendim. Afyon Belediyesi resmen üretici bir belediye olmanın ötesine geçmiş. Türkiye’de o kadar üretici olmayan belediye var ki anlatamam. O Belediyeler tüm hizmetlerini ihaleye verip kendisi üretmek yerine taşını, asfaltını, kaldırımını başkalarına yaptırıp tembelleşiyor. Hakikaten Afyon Belediyesi Başkan Burhanettin Çoban vesilesi ile Allahın izniyle çok gelişmiş. Diğer belediyeler Afyon Belediye hizmetlerini www.afyon.bel.tr/Default.aspx adresinden inceli ve hizmetlerini örnek almalı.
Türkiye Beyazay Derneği Afyon şubesi şu anda Afyon Belediye başkanı Burhanettin Çoban vesilesi ile Türkiye genelinde yıldızı parlıyor. Afyon Beyazayın Hanımefendi bir başkanı Feyza hanım ve çok değerli bir yönetim kurulu üyeleri var. Afyonda bulunan engellilerimize büyük hizmetler veriliyor.
Sayın başkanım Burhanettin Çoban… Size şunu söylemek isterim: Hani filozofa sormuşlar. Mutluluğun sırrı nedir diye. Filozof da demiş ki; Eğer insan belli bir yaşa geldiğinde şöyle geriye dönüp baktığında ‘’Ya Burhanettin iyi ki şu şu hizmetleri yapmışsın diyebiliyorsa; işte o zaman mutluluğun sırrına erişmiştir. Görüyorum ki Afyon Belediye başkanımız Burhanettin Çoban başkanımızda belediye başkanlığı sona erdikten sonra Afyon halkı tarafından çok sevilecek ve kendisi de hizmetleriyle gurur duyarak mutlu olacağı kanaatindeyim. Kendisinden Allah razı olsun…Rabbim inşallah ahiret hanesine yansıyacak hizmetler vermeyi kendisine nasip etsin.Amin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.