- 719 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Sayın Karaduman
Fark ettiniz mi ?
Sonradan astığım ve ekleme yaptığım yazıda bir de yorum eklemiştim.
Aşağıdaki bölüm... Nedense Erol Başçı bu bölüme verecek cevap bulamamış... Halbuki (haşa) ATATÜRK' e hakaret etmiş olsaydım, bakın beni ne kadar güzel ve içten kutlardı !... Ama yargılanma ile ilgili bölüm es geçilmiş
*********************************************
KESER DÖNER SAP DÖNER, GÜN GELİR HESAP DÖNER
Bahsettiğiniz işbirlikçiler gün gelip de hesabın döndüğü gün acaba ERKEKÇE ve KORKUSUZCA... işte, biz burdayız... suçsuzuz... DOKUNULMAZLIĞIMIZ DA kalmadı... buyrun yargılayın... alnımız açık diyebilmek için acaba bu ülkede olacaklar mı...
********************************************
Ali rıza kardeşime katılammak elde değil şu zamanda yeniden kutuplaşmaya doğru giden dünyamızda üçünçü kutup olmaya aday Türk dünyasının oluşmaması ayağa kalkmaması için oynanan senaryonun bir parçası bunlarda ne işte biz Türk birliğini düşünürken kendi içimizde paramparça olmadıkmı
bu oyunlara gelmememiz gerek yeni oluşuçak olan düzende ana merke z ortadoğudur
yani enerji buna en yakın ve kendindede enerjisi olan bu ülke eğer biz belli ölçülerde oynanan oyuna kanarsak buralarda adımızı bile bırakmazlar uyanmalıyız hemde en kısa zamanda
Ben şunu merak ediyorum, darbe iddiaları neden birtakım siyasi gelişmelerle beraber ortaya atıldı ki. Sahiden bir darbe konusu varsa tabiki bu suç, ama daha da büyük bir suç var ortada. Neden ABD Dışişleri bizim içişlerimize karışıyor??? Türkiye Cumhuriyeti, üniter, sosyal hukuk devleti değil mi? Peki halkımın çoğunun reyini alan bir parti neden halkına sığınmıyor da ABD'ye sığınıyor? Bu açıkça Türkiye'nin hür olmadığının delili değil mi? Darbe yapmak kadar, darbe için uygun malzemeler türetmek de suç. Vakıflar yasası, toprak satışı, hükümet kulislerinde dolaşan federasyon söylentileri!!! Ya anlamıyorum, üniter devlet yapısı birilerine batıyor mu? Bizim şu saatten sonra sıcak bakacağımız tek bir federasyon var, o da Mustafa Kemal ATATÜRK'ün de sözleriyle açıkça işaret ettiği Atatürk Milliyetçiliğinin asıl hedefi olan Türk Birliğidir.
ALİ RIZA DUMAN tarafından 7/15/2008 12:25:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir sahiplenme , bir sahiplenme ki sormayın gitsin:)
Sevgili Romantik kardeşim, tutuksuz yargılanmak, beraat etmek anlamına gelmiyor.
Soruşturma kapsamında gözaltı, arkasından mahkemenin verdiği tutuklama kararından bahsederken elbette ki hüküm giydiğini iddia etmemiştik.
Dikkat çekmek istediğimiz husus, Atatürkü kendilerine maske olarak kullanıp çeşitli suçlardan muafiyet, bağışlanma, hoşgörü ummaya çalışma şeklindeki suistimallerdi.
Son yılarda bu türden kişi ve kurumların bolca ortaya
çıktıklarını, ne tesadüf ki bir çoğunun da illegal yapılanmalar içerisinde eylem icra ederken kendilerine Atatürkü kalkan yapmaya çalıştıklarını müşahade ediyoruz.
Bomba at, "suçum Atatürkü sevmek" de, Savcı katlet, "suçum Atatürkçü olmak de", şebeke kur, darbe planla "Eee ama ben Atatürkçüyüm" de..
Yazının temasına uygun olarak, bu türden suistimallerin ülkeye en büyük zararı verdiği, üstelik de Atatürk kullanılarak suçlarını maskelemeye çalışmalarının toplum vicdanını kanattığı bilinen bir gerçek.
Hala hesabın dönüp de, bir gün çetecilerin, darbecilerin, terör örgütlerinin muktedir olacağı günler geleceğini ima etmek de herhalde ilginç bir yaklaşım olurdu..Kimsenin bunu kastettiğine inanmak istemiyorum..
erolbasci tarafından 7/15/2008 8:04:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sn. Ali Rıza Duman
Ancak bu kadar güzel ve net ifadelerle anlatılabilirdi...
Duyarlılığınıza Saygılarla
Unutmadan... eski bir söz vardır ve çok severim...
KESER DÖNER SAP DÖNER, GÜN GELİR HESAP DÖNER
Bahsettiğiniz işbirlikçiler gün gelip de hesabın döndüğü gün acaba ERKEKÇE ve KORKUSUZCA... işte, biz burdayız... suçsuzuz... DOKUNULMAZLIĞIMIZ DA kalmadı... buyrun yargılayın... alnımız açık diyebilmek için acaba bu ülkede olacaklar mı...
İçeri atılanlardan bahsetmiş de Erol Başçı arkadaşımız !...
Tesadüf bu ya : Mynet'teki haberi ekleyeyim dedim, unutulmasın ki, aksi ispatlanmadıkça herkes masumdur...
Bitmemiş bir dava hakkında ahkâm kesmek yakışmaz !...
Ergenekon soruşturması kapsamında 1 Temmuz'da gözaltına alınan ve daha sonra tutuklanan Ankara Ticaret Odası Başkanı Sinan Aygün, saat 22.00 sıralarında serbest bırakıldı
ATO Başkanı Aygün, tahliye edildikten sonra havaalanında zaman kaybetmek yerine karayolunu tercih etti. Kocaeli'nin Kandıra ilçesinde aile yakınları ve sevenleri tarafından karşılanan Aygün, küçük bir konvoyla Ankara'ya hareket etti. Saat 00.30 sularında Ankara'da olması beklenen Aygün, Ümitköy'deki evinde dinlenmeye çekilecek.
Alınan bilgiye göre, Sinan Aygün ve Barbaros Hayrettin Altıntaş'ın tutukluluk hallerine, avukatları tarafından yapılan itirazı değerlendiren İstanbul 13. Ağır Ceza Mahkemesi, yurtdışına çıkış yasağı koşulu ile tutuklu sanıkların tahliye edilmesine karar verildi.
Rom@ntik tarafından 7/15/2008 2:53:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Rom@ntik tarafından 7/15/2008 3:58:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Atatürkçülük, insanları ortak bir kültürel ülküde buluşturma gayesi güden ve Misak- ı Milli Davası için çalışan bir çeşit modern Türklük yorumudur. İnsanları "Ne mutlu Türk'üm diyene!" sözünün etrafında hiçbir ayrım yapmadan birleştirme gayesi güden bir anlayışı eğer şu ana dek anlatamadıysa büyüklerimiz, bu vatanı kuranlara karşı büyük aybettiler. Biz Atatürk'ten sonra bağımsızlığımızı kaybettik sanki... İçimizdeki işbirlikçiler olmasa herşey daha kolay olacak...
Dünyanın heryerinde zehirin ilacı panzehirdir...
Atatürk'ü zehir gibi göstermeye çalışan kesim panzehir olarak din'i ön plana çıkarmaya çalıştı...
Adım adım... parmak uçlarına basarak ve bu adımları yıllara yayarak geldiler...
Şimdi zehir ile panzehir yer değiştirdi... bu seferde sözde Atatürkçüler türedi ve cehaletin boşluğunu doldurmaya çalıştılar...
Aslında saf vatandaşlarız... yani nüfusumuzun büyük kısmı art niyetsiz, çoğu okuyamamış, köy kahvelerinde ne konuşulsa gerçek o'dur zihniyetiyle herşeye inanan vatandaşlardan teşkil...
Neden ?
Çünkü okuma yok... okuma yazma bilenler de bir çok nedenle okuyup araştırıp kendini geliştirmiyor...
Hele konu bir de DİN olunca... aman haaa... bilmediğiniz konuda ahkâm kesmeyin... günah !...
İşte başarının formülü... işine gelmeyen herşeye günah de... nasıl olsa birileri inanır... hele bir de kulaktan kulağa yayılınca... bak o günah kaça katlanıyor !...
Atatürk'ün düşüncelerinin gerçek manâda anlatılmamasından kaynaklanıyor sıkıntımız...
SAYGILARLA
Rom@ntik tarafından 7/14/2008 10:44:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Son çete tutuklamalarından bir meşhur işadamının sözü geldi aklıma yazınızı okuyunca;
"Suçum Atatürkü sevmek"
Yani terör örgütü üyeliği, çeteler ile ilgili bir soruşturma kapsamında gözaltına alınıp nöbetçi savcılığa çıkarılıyor, orada tutuklanıyor, ama Atatürk arkasına sığınarak kendisine destek bulmak istiyor...
Biz nasıl bu hale geldik, Atatürkü nasıl bu hale getirdik,her türlü gayri meşru ilişkilerimizi Atatürkçüyüm diyerek nasıl aklayabileceğimizi sanar hale geldik, gerçekten kendimize sormamız gereken sorulardan.
Güzel bir konu idi yazınız.
Tebrikler.