- 532 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT DİYORDU....O...
Hayat diyordu acımasız,nankör,adaletsiz.Kiminin yatları-katları-hammırları var ama adama benzer yanları yok.Kiminin de el arabası ancak hurda toplar...oysa adam gibi adamlar.Hayat diyor du öylesine adaletsiz kanı beş para etmezlerin kolunda dünyalar güzeli eşler ne çare ki kıymetleri bilinmez.Bir diğerleri de arayıp da böyle eşler edinemez...Hayat diyordu adaletsiz.Hayat acımasız/Kötüden yana..hele de eğitimli-gün görmüş kadınlar için daha bir gaddar ve hatta gardını almış şampiyonluğa oynayan bir boksör gibi.Ne varsa Acıdan/İhanetten/Üzüntüden/Zulümden yana en çok da çeken işte bu okumuş/bilmiş az sayıda yetişebilen kadınlarımız...Suskun-çektiklerini yutan/sinesinde yamayan kadınlarımız...Ve onlardan biri..(?) ..hep şöyle der. Keşke bir dağ köyünde,küçüçük bir ev de olsaydım.Okuma/yazma dışında da hiç bir şey anlamasaydım.Ne bankalar,ne iş dünyası ne de bunca diploma...yoo..ve de güzelliğin/kafanın/Kalemin ala sı..hiç biri olmamalıydı.
İşte o zaman belki de mutluluk denen uç uç böceklerini yakalayabilirdim...ahhh...Duydunmu Baba yine sitemler yağdı sana...Hayat diyordo..O.
Sitemlerden/anılara
Sesin çocuk, senin sesin ruhunun titreyen yansısıydı da! ..Saran,sıcak,kendinden emin evet fırlamaca da! ..Bir o kadar da sımsıkı sar,sev,aslında kendimden hiç emin olmadım diyen rezonansını görmedim mi sanıyorsun,bilmedim mi sanıyorsun ? ...Aslında sana aşık olmaktan korkuyorum dediğini bilmediğimi mi sanıyorsun! ...Apaçık diyeyim:GİT! ...Git çünkü Acı çekersin! ...GİT,çünkü ben gözlerine sızan hüznü bunca deşifre etmekten utanıyorum o gözlerde hiç olma halimin böyle kelimelere dönüşmesinden bile utanıyorum GİT! ..Sevişmeleri kutsamayan olmaktan utanırım GİT! ...sen de /sen olmak teninde terlemek,bunlar neyse ne kadar azizse,sade üstünü örtmek,sana kahvaltı hazırlamak,sana ayakkabı seçmek,küpelerini takmak onca azizdir GİT...Git çünkü acı çekersin çocuk...
.....................GİT/ME......
YORUMLAR
Yine güzel bir fırça çıkmış hakedenlere sayfanızdan. Bu bezgin milletin fertleri ne çabuk pes etmeye başladılar Hayat şartlarımı hazırladı bu yorgunluğu. Aslında bir dağ köyü bulunmaz bir nimettir günümüzde. Akşama kadar yorulunsa da gece yatağına yattığında kafasında o sıkan, yok eden düşüncelerin hiçbiri olmadan rahat bir uyku çekmek herşeye bedel bir rahatlıktır. Saygılar sunarım hocam.
di mi..?
ve olmasaydı plaketlerim de şaşalı alkışlarım da rapunzeli kıskandıran uzun siyah saçlarım ve hatta inceden alaylı yüreğim de..
ve duymasaydım onları, duyumsamasaydım..
babamız alsaydı bizi hayattan ve saklasaydı gönderdiği tek parçasına..
"korkuyorum anne,
al beni içine.."
tebriklerim ve sevgimle..