Akşam Sefaları!
Hava kararınca açar akşam sefaları. hep merak etmişimdir geceye doğuşlarını. Narin ve mis kokusuyla alır götürür beni baska bir dünyaya. İnsanların olmadığı topraklarda barınmaz derdi benim annem, kalabalıkla yasamayı severlermiş bu akşam sefaları, hep yoğundur çiçekleri.
Dün gece bizim yan sokağımza yayılan mis kokusunu duyunca , içime sindire sindire çekerken, beni kendime getirdi. Yaz bitiyor ve ben bu yaz çiçekleri farketmedim derken ister istemez hüzün çöktü. Hemen hemen her çiçeğin açma mevsimini bilirim . Bunaltıcı sıcaklar ve hayatın karmaşaları bu güzellikleri görmemi engellemiş meğer.
Akşam sefaları yaz aşkıdır bende, çocukluğuma götürür mis çiçekleri, akşam üzerleri havaya ya sinen kokusunu duyunca oyunumuz bittiğini anlardım .Hayatın en güzel saatlerinde açar ,özeldir benim dünyamda bu güzellik.Bazı zor günlerimiz olur ya her birimizin, işte negatif duygularımı bir anda değiştiğini gördüm bu gece, sessiz çiçekler benim en iyi dostlarımdır. Sessizce konuşurum, dertleşirim, dokunurum, gözlerimle sevdiğimi bilirler. Renklerine, narinliğine, mis kokusuna da aşığımdır hep. Geceye açarlar Akşam Sefaları ruhuma sindi misss missss kokusu.
Mevsimi bitmeden bu sefayı yasamak gerek yudum yudum..!
Oya Gedik...
Suadiye/İst
YORUMLAR
gönlü ve kalemi sevgi kokan kardeşim. yazın çok güzeldi saygılarımla
Oya gedik
Saygılarımı bıraktım...