- 545 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AYNI SENARYO
Varlığını yüzyıllardır sürdüren , zaman içerisinde adı değişse de ceddi,atası aynı olan milletlerin ,uğruna nice canlar feda ettiği bir kutsal emanet bu topraklar…
Osmanlı’dan bu yana her zaman birlerinin iştahını kabartmış, ağzını sulandırmıştır. Amaçlar, niyetler farklılaşsa da niyet aynı bozuk niyettir.
Her karesi şehitlerinin kanıyla sulanmış ,gelecek nesillere yadigar onlardan,can borcuyla kazanılmış,kutsal bir yadigar…
Çanakkale’yi bilenler bilir; üzerinden yüzyıl geçse de hala şarapnel ve kemik parçaları çıkar savaş mıntıkalarından…Ve yine bilenler bilir ;o şehitliklerde vatanın her köşesinden , her bucağından ,doğusundan ,batısından ,her ücra köşesinden vatan evlatları yatmaktadır.
Fakat kana susamış canavarlar, hem bu topraklar üzerinde yaşamayı sürdürüp ,hem de en büyük şeref olan vatan sevgisini taşımamaktadırlar o kararmış , kokuşmuş bedenlerinde…
Hep aynı nifaklar ,aynı senaryolar.Sadece figüranlar değişik…
Bu millet ne Yunan ,ne Moskoflar gördü , yine yıkılmadı…Sizin adınız bile yok, ne olduğunuz belli değil.Zavallı ,acınası yaratıklar…
Şehitlerimizin ruhu şad ,mekanları cennet olsun…
A.C.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.