- 911 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
geleceğimiz kimlere emanet..
kirli bir savaş bu.. gencecik bedenler toprakla birleşiyor. toprağa kan bulaşıyor.birileri bundan siyası rant sağlarken., birileri silah ve mermi satıp zenginleşiyor.. umutlar sönüyor, hayaller son buluyor, çocuklar yetim, anneler yüreğine taş basıyor.. ve hala insanlar sıcak yatağında buna seyirci kalıyor..
ne paylaşılamıyor, ne isteniyor, adalete güven mi var, eğitilmesi gereken çocuklar bunlara alet edilip adına özgürlük denen bir savaşa sokuluyor. insanlar görüşleri, siyasi kimlikleri nedeni ile gruplara ayrılıyor. neye bu öfke, neye bu kin, dedelerimiz kemikleri sızlarken birileri başka ülkelere neden uşaklık yapıyor..ne zaman bu akan kan duracak ne zaman ülkede huzur ve güvenh ortamı sağlanacak.. bir siyasetci çıkıp sıkıyönetim ilan edilsin diyor bir diğeri savaş naraları atıyor. bu vekilleri secenler kim. kim bu insanlara inanıp ülkeyi teslim edip vekili seciyor..
YORUMLAR
Yazdıklarınızı satır satır izleyerek söylüyorum: 1. Bütün savaşlar kirlidir derseniz "Çanakkale Savaşın"nı nereye koyacaksınız? Söz konusu olan ülkemizdeki "savaş" ise (ki, savaşın bile bir ahlakı, hukuku, devlet ağırlığı vardır!) hangi cepheden bakarak "kirli bir savaş bu" diyorsunuz? "Devşirme sipariş güçler"ile yola bombalı tuzak kurarak, taşıtları yakarak ve patlatarak, intihar bombacıları yollayarak...vb. terör vasıtalarıyla tedhiş uygulayanların cephesinden mi, yoksa devlet olmanın hukuku ve ahlakı içinde gayet nizami koşullarda nefs-i müdafa halinde vatan varlığını, dirliğini korumaya çalışan silahlı güçlerimizin cephesinden bakarak mı "kirli savaş" tespitinde bulunuyorsunuz? Öncelikle buna açıklık getirelim. 2. "Gencecik bedenler"den kastınız nedir? Bu söz ezber ve demogojiktir; çünkü yaşlı insanlardan savaşçı olmaz! Türk silahlı güçleri (ordu ve emniyet mensupları) canları sıkılmış, yahu biraz savaş çıkaralım mı demişlerdir? Siyasiler (herhalde karar vericiler olarak mevcut hükümet kastediliyor!) bir savaştan nasıl rant devşirirler; bize de öğretseniz! Vatan evlatları ölmesin diye "barış" isteyenler(ki o zaman barış istedikleri için vatanı satıyorlardı!) şimdi ne olmuştu da "savaş" ister olmuşlardı? (Ki, barışa karşı çıkanlar bu kez de ülkeyi savunmak üzere savaşmaya mecbur bırakılan ülke yönetimini savaştan rant devşirmekle itham ediyorlar! Ne garip manzara değil mi?) Anlaşılan kafanız iyice karışık, en sonunda da seçimle iş başına gelenlere (demokrasiye) giydiriyorsunuz? " kim bu insanlara inanıp ülkeyi teslim edip vekili seciyor.." demenin açıkçası şu: Ey yönetim, suç sizi seçenlerde! Yani? Seçmen seçmesini bilmiyor! Ya kim biliyor? Gelin bu sorunun cevabını da siz arayın bulun bir zahmet!
Mehmet Ali Akça
Size teşekkür ederim,, sözümüze kalem olduğunuzdan ötürü..
sonur2005
Geleceğimiz kime emanet, bir eğitimci olarak söylüyorum bunu; düşünmeyen, sorgulamayan, okumayan, verileni olduğu gibi kabul eden, asosyal, dünya ve ülke siyaseti ile ilgilenmemeleri için onlarca sınav maratonu le oyalanan gençlere emanet.İstenilen de buydu zaten.
sonur2005
Enteresan bir durum.
Daha dün kesin çözüm için vurulmalı PKK diyenler,
bu gün tam tersini seslendirebiliyorlar.
Kirli yüzü bu işte siyasetin.
Dün erken seçim için yırtılanlar,
bu gün topuna birden hayır diyebiliyor.
Bir tarafta masum insanları,
hem de uykusunda katledip,
diğer taraftan barış nutukları atabiliyor birileri.
Bıçak kemiğe dayanmıştır.
Bu işi kökünden çözmek gerekli.
bedeli ne olursa olsun.
Ufak tefek çıkar söylemlerini bir tarafa bırakmalı,
devletimize destek olmalıyız.
Yoksa bölecek bizi bu batının ağzı kan kokan devletleri.