- 1100 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
MESELE TÜRK-KÜRT'MÜ?
MESELE TÜRK-KÜRT’MÜ?
-Geçmişimizde Osmanlı döneminden bu yana, vatanımızda değişik oyunlar oynanmıştır. Bu oyunlara kimi vatandaşlarımız alet olmuş, yardımcı olduğu da görülmüştür. Hatta kimliğini değiştirip Türk olmuş ama oyunlara devam etmişlerdir.
Yıllarca ülkemizde, değişik etnik gruplara mensup insanlar ile yaşamış, hatta iç içe girmişiz. Ama birilerin gözü sürekli ülkemizde, bu birliği bozmalılar, böylece azda olsa bizden ülkemizden intikam almalılar ve ülkemizin güneydoğusuna israil misali, küçük bir ermenistan kurulmalı ki Türkiye’den intikam alınsın.
-Güneydoğu insanının zaafı, işsizliği ve coğrafi koşulları nedeni ile özellikle seçilmiştir. Ve halk bu yönde kandırılmış zorlanmıştır. Sınır ticareti ile suriye, ırak, iran gibi ülkeleri ile iç içedir. Vaad verilenler ve yaşça küçük olanlar İran gibi ülkelerde sürekli eğitim verilmiştir. Eğitimi veren Ermenilerdir. Destekçisi ve maddi kaynak sağlayıcı ülkeler ise, Almanya ve İngilizdir. Eğiten ve eğitilenlerin çoğu ermenidir.
-Asıl mesele Türk-Ermeni meselesidir. Ama bazı bölgelerimizde, yardım yataklık yapan halk, kandırılmış halk, vaadler verilmiş halk, yaşça kandırılmış küçük çocuklar. O zaman hepimiz ve en çok bu bölgenin halkı daha çok dikkatli olmalı, çocuklarına sahip çıkmalı, kendi köy kasaba şehrine zarar veren, o bölgenin insanları için yapılan baraj, yol vs. gibi yerlere zarar veren bu ermeni örgütüne yardımcı olmamalı, kendi çevresini korumalıdır.
-Eğer ki, kürt vatandaşlarımız devletin güçlerine yardımcı olmaz ise, kendi mahallesine köyüne şehrine sahip çıkmaz ise, yakında Kürtlük ve kürt vatandaşlığını bile arasalar bulamazlar. Çünkü yakında sıra o bölgede oturan kürtlere sıra gelecek ve o bölgenin insanlarına terör estireceklerdir.
-Ermenilerin bu emellerine Millet olarak ulaşmalarına el birliği ile gelin birlik olalım, onları bu topraklardan yok edelim. Oyunlarına gelmeyelim. PKK kürtleri savunan bir terör örgütü değil, Ermeni örgütüdür.
Mustafa Ali AKBAŞ
YORUMLAR
İnsanlar kendilerine nasıl kürt türk yada başka bir sıfat yakıştırıyor dünya kurulduğundan bu yana kaç kez melezleşmiş insanlık dünyanın bütün ücra köşelerine bile gitmiş türkler göçü sever millettiz nasıl ayrışıyoruz onu anlamış değilim ellerinize sağlık yazı güzel di
Doğru söze ne denir?
Bu güzel yazının yorum köşesine bile,
bunca şehit verilirken dahi siyasetin sevimsiz gölgesi düşürülebiliyor.
Mehmet Ali Akça
Yani bu oyuna gelen kürtlerin, 20 yaşındaki erleri şehit edip, savaş yapıyoruz sananların hiç mi suçu yok...
Bir tutam hayat
yanlış anlamışız.
Ve,
teşekkür ediyorum size.
Cümlelerinize, kendinizi ifade edişinize ve de sunduğunuz seviyeye...
Sizin gibi insanlara ihtiyacı var bu memleketin.