- 1149 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ŞEHİTLER CENNETE İSE, ZENGİNLER NEREYE GİDER?
Osmanlıdan beri söylenir bu türkü;
“Yemen yolu çukurdandır , karavanam bakırdandır. ZENGİNİMİZ bedel verir, askerimiz FAKİRDENDİR”
Her gün akşam haberlerde artık sıradanlaşan haberlerde yukarıdaki resimler ve yıkık, dökük evler, acı hikayeler, yoksul hayatlar.
Hiç düşündünüz mü ortak paydaları neler?
ORTAK PAYDA 20 YAŞLARINDA GENÇLER(!...)
Haberler sıkıcıdır, kötü ve sıradan. Memleketin hemen hemen her yanında Terör saldırıları, yitip giden hayatlar, ağlayan analar, yetim çocuklar, dul eşler, dik duran ve bir oğlum daha olsa onu da “vatan için şehit veririm diyen babalar, albayrağa sarılı 20’li YAŞLARDAKİ şehitler ve binlerce kalabalık “Şehitler ölmez vatan bölünmez” sloganı, 35 yıldır duyduğumuz “Bıçak kemiğe dayanmıştır, her birinin kanını yerde bırakmayacağız, hesap sorulacaktır” ahkamı kesen siyasiler…
Partimize göre coşarız oturduğumuz yerde; Suçlu HDP, Yok ya CHP, yok MHP, olur mu AKP… sürer gider bu…
Haber biter ve Ülkemin gerçeği filmler başlar. Havuzlu villalar, son model arabalar, yatlar, katlar…
20’li YAŞLARDAKİ gençler… Holding yönetirler, son model araçlarda, yatlarda villalarda parti verirler… Tabi yanlarında bakımlı işleri sadece birbirlerinin aşklarını ayartan bakımlı para kazanmak bilmeyen ama su gibi para harcayan çok güzel KIZLAR… Kolay hayatlar, lüks yaşantılar. Eee seyreden kızlarımız özenir ve zengin olmak için her yol mübahtır… Namus mu? Para her kiri yıkar ve temizler mi?...
Ben yaşayarak, ülkeme hizmet etmek, gerektiğinde ise atalarımın yaptığı gibi, ÇANAKKALE’dekiler gibi zengin/fakir, köylü/kentli, evli/bekar, amir /memur, vs…her haine karşı savaşarak ya GAZİ, ya ŞEHİT olmak istiyorum.(yan yana yatmak istiyorum)
Yaşanan olaylar siyaset üstüdür arkadaşlar. Bu Mukaddes ülke bizimdir.
EY YÜCE ALLAHIM
EL- KAHHAR; ismin hürmetine ülkemi acıya boğmaya çalışan bu kansızları KAHREYLE, fırsat verme. Milletime sabır, hidayet ver.
Bu gün farklı bakalım lütfen aynada gördüğümüz yüze… Ne görüyoruz?
Şimdi şöyle sormak istiyorum;
20’ li yaşlardaki bu gençlerin farkı nedir acaba?
ZENGİNİMİZ BEDEL YANİ PARA VEREREK KRAL GİBİ YAŞARKAN
FAKİR CAN VEREREK ŞEHİT OLUR…ŞEHİTLER CENNETE GİDER.
ZENGİNLER NEREYE GİDER?