- 470 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Başarılı bir ilişki içinse
O ilk tanışma ..
Karşınızda ki cins ile ister arkadaş,ister daha ilerisini düşünün,o ilk tanışmada,ilk konuşmalarda olan saygı ve kontrol gerçekten ileride yaşayacaklarınızdan daha güzel ve değerli çünkü o ilk saygıda kaybetme korkusu,yanlış tanınma,karizmanın bozulması vb. şeyler ve bunların korkularından dolayı karşı tarafa olan sempatik uzaklık...
O ilk tanışmada ki saygıyı hepiniz tatmışsınızdır ve ondan sonra ileri giden yakınlaşmanın sonucunda elbet o ilk konuşmada ki tadı özlemişsinizdir.Çünkü ilerleyen yakınlaşmalar insanların birbirleriyle olan saygısını köreltiyor.İnsanların o ilk konuşmaları o ilk güzel mesafesi gidiyor ve gerçekleri görüyorsunuz.Yakınlaşmanızdan dolayı bazı saçma cümleler,konuşma tarzı değişikliği ve yakın olmaktan sebep değişmeler.Hepiniz görmüşsünüzdür bence bunu.O ilk saygıyı,o ilk konuşmanın güzelliğini ve sonra "samimiyetlik" sonrası insanların nasıl şımardığını.Bende aslında samimiyetliği seviyorum ama eğer o ilk konuşmada ki tarzından farklı olursa samimiyetten dolayı işte o zaman yolun kısa olduğunu fark ederim.
Gerçek bir saygı ile mutlu bir gelecek çok rahat kurarsınız.Eğer "samimiyetlik" işin içine fazlasıyla girerse kapalı yolu erken keşfedersiniz.
Gelelim saygıdan bir kademe üstte olan Aşk’a.Arkadaşlar her şeyin sonu hüsran.Bakın yaşım çok genç fakat şu gençliğimde erkenden bir şeyler tecrübe ettim aşkta.Siz ne kadar yakışıklı/güzel,ne kadar iyi,ne kadar karşı tarafı mutlu ederseniz edin,insan açgözlüdür.Çıtayı ne kadar üstte tutarsanız tutun o çıtayı atlamaya bayılır insan.Bir sevgilim vardı geçen yıl.Onunla gerçekten herkesin kıskanacağı şekilde yaşadık aşkı.Bir erkek nasıl da kolay teslim oluyor kadına.Her gün sürprizler her gün büyüyen aşk.Ona nasıl aşık olduğumu yoldan geçen anlayabilirdi.O da aşıktı anlayabiliyordum ki o söylemeden uykusunun geldiğini mesajıyla anlayan biriydim.Hiçbir insan bir günde değişmez demeyin.Gerçekten bu genellemeyi asla yapmayın.Bana aşkla bakan o gözler bir günde umursamaz ve boş bakan gözler oldu.İnsan saygıyı kaybedince "soğuma" denen şey başlıyor.Soğuyunca zaten her şey bitiyor.Sizi en üste çıkaran kişi sizi en üstten iterek en dibe gömüyor.Çünkü insanlar bencildir.İnsana ne yasaklanırsa onu daha çok merak eder daha çok peşinden koşar ve onun tadını aldığı zaman onu bitmiş bir kola şişesi gibi yere fırlatır .Gerçekten size tavsiyem şudur ki; her zaman gizemli biri olu.Sizi tam olarak çözdüğü zaman asidiniz kaçar.Unutmayın insan bir günde değişebilir ve o bir gün için hayatınızı karartmayın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.