- 408 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
17 AĞUSTOS
Evet şimdi saat 03:02 1999 Depreminin tarihi Vefat eden abilerimiz va ablalarımıza rahmet diliyoruz Türkiyle kürdiyle alevisi sunnisiyle aynı van depremindeki soma faciasındaki gibi yani facialrla depremlerle sarılıyoruz birbirimize bu demek ki biz hepimiz kardeşiz bırakın vurmayı kırmayı dökmeyi sadece facialer ve depremlerle birleşmek aklımıza gelmesin kardeş gibi devam edelim güzel günler görelim güneşli günler görelim onların fırsatı olmadı biz onların idealerini gerçekleştirelim kardeş gibi güzelim ülkemizde ayrı gayrı olmadan yaşıyalım gelecek nesilere mirasımız dostluklarımız olsun.
17 AĞUSTOS 2015
03:02
YORUMLAR
17 Ağustos ve diğer felaketler de ölen canlarımıza Allah'tan rahmet diliyorum.
Daha dün gibi gözümün önünde capcanlı tost gibi olmuş koca koca apartmanlar durur.
Deprem mi' tedbirsizlik ki, yoksa kader mi diye sorgularsak, insanın kendi kendine ettiğinı köylü toplansa edemezmiş.
Diyeceğim şu ki, Japonya'da bizden daha şiddetli ve uzun süreli depremler olduğu halde neden bizdekiler kadar ölenleri yok?
Bu da cevaplanması gereken bir soru elbet.
Saygilar
Unutulmayan bir günden güzel bir yöne ilerlemiş yazı,
Tebriklerimle,
Saygılar..