Günümüz kızlarından birinin günlüğünden...
Günümüz kızlarından birinin günlüğünden...
...
Zaten Sevil ablanın durumuna öyle üzülüyorum ki… aşkın gözü kör işte, inanmış gelmiş kızcağız yazık be! Burada kocası da ilgi göstermiyor, yapayalnız zavallı bir başına. Bir boyundan büyük aşkı birde kendisi var işte…
Hadi diyelim bunun gözü açılmamış. Bi şekilde güveniyor kocasına. Güvenmek istiyor kayıtsız şartsız. Ya biz? Biz ne olacağız ha şu içine ettiğimin dünyasında. Malum az çok açıldı gözümüz. Kocalarımızın yediği haltları bile bile katlanacak mıyız yani? Kör bir aşkın peşinde, açık gözlerle…
Anestezik farkındalık gibi işte. Sonuna kadar tüm acıyı hissedip bir tek tepki bile veremeyeceğiz beklide… keşke pek fazla açılmasaydı gözümüz. Gerçi daha tam gözü açıklardan sayılmayız. Az mı yanıyor canımız!?
Adam onu ölesiye seven karısı varken burada gözümün önünde başkalarıyla fingirdeşiyor. Hani şeytan diyor bazen ne var ne yok dök ortaya bozarsa kafanı. Ama işte öyle basit şeyler ki şu söylediklerim utanıyorum kendimden. Ne yani bana dokunmayan yılan bin mi yaşasın? Af Allahım af! Ama işte diğer türlüde “yuva yıkıcı” ya çıkacak adım. Bilmiyorum, bilemiyorum işte ya!
…
Uzun zamandır böyle yazmamıştım sana galiba günlük… Ne çok zaman geçmiş oturup kendi içimi dinlemeyeli. Hiç fırsat bulamamışım nedense uzun uzun sitem etmeye. Varsa yoksa günlük meseleler… Düşünmek lazım biraz düşünmek. Ne olacak sonumuz!
YORUMLAR
ne demeli..))..(gülmek bittikten sonra tabi.)
..neyse bitti gülmem ..BEDİŞ ))
bunlar gerçekten iç burkan şeyler ya...ve maalesef sosyal hayatta sıkça karşılaştığımız, bir şekilde en zaaf yanımızla ilişkilendirdiğimiz konular..
ileride açtığımızda gönül rahatlığıyla okuyabileceğimiz ve okutabilceğimiz günlükler tutmak lazım diye düşünürüm hep..
ee müsbet bir günlük de, ancak ve ancak müsbet bir yaşamın iz düşümüyle mümkündür..
hayra kal ve daim şiir..!!
ne denilebilir ki..zor bir durum...çıkmaz bir sokak..doluya koysan olmaz..boşa koysan olmaz..kendi çözümü kendi iradenle vermelisin.
ben olsam..gider adamla konuşurdum..ona bir kaç etkili laf söylerdim..yinede devam ederse..canı cehenneme..yapıyorsa yuvasını zaten unutmuş demektir..
arayış diyorum bunun adına... eksik bir şey var..
ve erkek genleri buna müsait değil..egosuna çabuk yenik düşüyor..hiç bir şeyi kendinde barındırmazken,kadında herşeyi bir bütünlük içinde istiyor...veremeyen kadın aldatılıyor..dışlanıyor..
doğa yine işliyor..yaratıcının istediği gibi..küçük balık,büyük balık sentezi..
kolay gelsin..sevgilerr
Bilmem önceden yazdında benmi görmedim?İlk kez yazınıza rastlayınca merak ettim önüme bir adressiz günlük çıktı.Gözümüz açıldı derken bıu bir başına olmaz,bir maliyeti var,gönlümüzünde kapıları açılır ve dört yandan sert eser rüzgarlar..Çoğu da bu yeni durumu kavrayıp önlemiini alamaz.Kaypak bir zemine düşüşünü fırsat bilerek kendini tam yanlışların göbeğinde bulur.Anlamak lazım..Tartamamak..Kötülük değil.Sanmam.Selam,saygı...