maalesef öyle işte..!
"..Yaşamı boyunca herkes ’birini’ bulur ; Ama ’birbirini’ bulmak çok az insana nasip olur. ."
diyerek kalite satanlar çoğaldı etrafta.çevrede ve toğlumun bazı yalnız köşelerine alışanlarda..!
tek başınalıkla böyle sözleri bağdaştırmak zor bence..hata mı aranıyor..sitem mi ediliyor..birine ders mi verliyor böyle söylemekle belli olmuyor...!
"biri" olmak mı değerli..."birbirini bulmak"mı kıymetli?
bence yerine..insanına erkeğine..kadınına..adamına göre..değişir de değişir bir durum tespitidir bu soru.
"Irmağa dalan kişiye, elbisesi yük olur." diyerek bunu açıklamaya çalışanlar var da..YA YÜZMEYİ SEVİYORSA..YA RAZIYSA HALİNDEN durumuna açıklık getirilemeyor ki maalesef..!
"..Sayı ile verilen nefesi boş sözlerle tüketme.!"
sustum bu sözle..sustum bu lafla..sustum bu hakikat karşısında..DEĞER Mİ DEĞMEZ Mİ? sorusuyla..!
ben değer miyim?
sen değer misin?
o değer mi?
ben değecek miyim ki?
sen değecek misin ki?
o değecek mi ki..?
gel de çık işin içinden ey gündüz yorgunu aklım mantığım..! hadi bakalım kolay gelsiin..!
YORUMLAR
biraz daha ipucu verseydin keşke.
ama galiba 'değerli' yalnızlıktan bahsediyorsunuz.
onun ne kadar değerli kaliteli olduğunu bilemem ama bizim kültürümüz; 'kesret içinde vahdeti bulmak' düsturuyla harmanlaşmıştır.
saygılar.