- 1572 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
SAKIN DEĞİŞME
Sakin değişme hep kendin olarak kal. birilerine ayak uydurmak için değişmene gerek yok .
Yeni bi hayat demek herşeyi silip atmak kapatmak değildir .
Unutmaki hayatta herkes herşey dönüşür değismez dediklerimiz bile değişir.
Hiç bir zaman kimsenin bu gün ne yaptığına nasıl olduğuna değil gelecekte neye Dönüşecegine bak, o yüzden birilerini rahatlatmak için değişme.
sen sen olduğun için Varsin bir başksının istediği insan olma . Sakin değişme.
Çünkü gün gelir kalbin ,aklın ,benligin senden hesap sorar kim için neye dönüştün diye Değişme Çünkü ne kadar değişirsen değiş gerçek benligin seni mutlaka bulur.
Bahattin Delice
YORUMLAR
Bahattin Delice
SAYGI VE SELAMLARIMLA
Hep böyle kal!
Değişen dünya düzeninde insanların yaşam düzenleri yediği içtiği ve çeşitli sebeblerle arkadaşları ve dostları, komşuları değişiyor.. Aynı kalmak hayal gibi birşey! İnsanların özündeki iyi düşünceler kalsın!
Güzel bir noktaya değinmişsiniz.. Yüreğinize sağlık.
Saygılar..
NurtenAk tarafından 8/15/2015 4:38:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bahattin Delice
saygı ve selamlarımla
Paylaşmanız vesilesiyle yazınızı okumak imkanım olduğu için mutluyum...Konuyu işleme şekliniz ve tarzınız okumaya keyif katmakta. Güzel paylaşımınıza,edebiyata verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...
Bahattin Delice
saygı ve selamlarımla
Bahattin Delice
saygı ve selamlarımla