YAZ
Yaz
Yaz gülüp geçiyor. Önümüzden sonbahar yaklaşıyor. Hüzünlü bir bahçede mevsimlerden ki, şehir kaçarken gözlerine unutulmuş! gölgeler. İzinsiz bir masal duruyor.
Gecenin karanlığında Ay yok! Yıldızlar binlerce.. Güneş uzaklarda bir dönemeçte bekliyor dünyanın dönüp gelmesini kaçan bir sevgili gibi.. Gecenin siyahında tatlı bir rüzgar dokunuyor. Ağaçlarda yeni doğan yapraklarına dün çoktan bitti.
Balkonlarda yazın son anıları yaşanıyor, parkta çocuklar oynuyor. Havuz içine ay düşmüş! Uzaklardan köylerin ışıkları görünüyor. Pencereler açık! Hafif bir esintisinde fesliğen kokuları, pembe yanaklı sardunya ince belli çay bardağı duruyor pencerenin önünde ki balkon masasının üstünde gülümsüyor. Şen şakrak gülleri bahçelerde rüzgar okşuyor.
Ah! Tatlı bir Ağustos akşamında zaman bu gece hiç bir acıdan bahsetmeyeceğim. Yaz boyunca bazısına göre büyük özlem. Kaybetmek istemeyecek kadar değerli, biterken bilmeden hüzünlendiğmiz. Düşlerde buluştuğumuz şiir gibi ..
Kaleminizden yaz sevinci eksilmesin!!
Gülümsüyordu yaz gölgelere..
Kimse bahtiyar değildi. Bu yaz içinde..
...kol geziyor gözyaşları acılar uçup gitse kuşlar gibi.. Veya toprağa gömülse..
Nurten Ak Aygen
13.08.2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.