DELİ MAVİ
Deli mavi gecelerde yalnızlığı ben seçmedim.
Zor olmaz, unuturum her şey gibi geçer dedim.
Resmini yırtmaya çalıştım yine bu gece,
Ama beceremedim…
Korkuyorum, nedenini anlatamadığım bir duyguyla… Bir anlamlı konuşsam, bin anlamsız konuşuyorum. Aslında farklıyız artık sende bende biliyoruz. Sevgimiz, kederimiz bile farklı. Aynı değil… Değiştik görüyoruz… Hayatımız bile farklı. Gökyüzü bile bu gece daha bir deli mavi… Gitgide koyulaşıyor, üzerime çöküyor akşamın karanlığı… Gitgide koyulaşıyor yalnızlığım… Daha çok boğuluyorum sensiz ve karanlık gecelerde. Çareler bulmaya çalışıyorum kendimce, fark etmeye çalışıyorum farkları sessizce…
SENİ DÜŞÜNÜYORUM… Bırak artık beni, terk et hayallerimi
Başaramadıysak bir şeyleri bırak gitsin tüm hepsini…
Olmuyor
Olmuyor
Olmuyor…
Bu gece yepyeni bir bana söz verdim yine yapamayacağımı bile bile… Yok hayır olmaz! Kararlıydım unutmalıydım.
Yeni bir başlangıç için söz veriyor ve balkona çıkıyorum 3-4 saniye sessizce bakıyorum... Evet diyorum olmuyor…
Her şey bana seni hatırlatıyor. Geceye tüm tatlılığıyla ışık saçan ay, gülen gözlerle göz kırpan yıldızlar…
Ve koyu, karanlık gecemin o deli mavi ışıltısı…
Artık sabah 05.45 Güneş , tüm güzelliğiyle doğuyor, buzları eritiyor, kalpleri ısıtıyor…
Olmuyor
Olmuyor
Olmuyor…
Her günkü gibi yine erteliyorum seni… Ne yaparsam yapayım unutamıyorum seni…
BURCU !!!