Ömür Dediğin...
Ömür dediğin insanın bir hiç uğruna hayatını harcadığı kısacık bir zaman dilimidir... Ne için yaşarız aşk ? para? Hangisi istediğimiz aşk mı ? Aşk dediğin anlık bir heyecan kısa süreli mutluluk kısacık ömründe bir çok defa heyecanlandığınız duygunun kıpırtının sonunda sizi yalnızlığın ama bu seferde sizi bekleyen başka bir aşka kadar olan süreden ibaret... Sevgi kalbinin aşık olduğu günleri unutamaması ve her geçen günü ona adamasına dair geçen süre... Aşk acısı insanı en çok yaralayan ve kendini kaybettiren olgu ... Para hayatta en değersiz şey olmasına rağmen kendine esir etmesine ve insanı insanlığından çıkartıp kör olmasını sağlayan en büyük şeytan icadı... Ömür dediğin bunlar arasında gelip geçio... Aşık olursun defalarca sonra seversin acı çekersin ama yine her şeye rağmen yine aşık olup yine seversin sonra evlenir ve mutlu olursun çocukların olur kendini onlara adarsın hayatın anlamını hissedersin sonra zaman geçer hayat biter ve ömür dediğin hep bekleyerek koşturarak ve yaşamın kurallarını kabul edip sadece seyrederek geçer... Kendine "dur" deyip ömrünü izle bak o zaman hayatın ne kadar boşuna olduğunu göreceksin... Bir kere yaşıyorsun hayatı üzülüp sıkılmak yerine mutlu olup dolu dolu yaşa hiç değilse yarın bir gün arkana baktığında boşmuş deme... Hayat güzel ve bir kere yaşıyorsun her anını...Kendine gel ve kaldığın yerden değil yeni bir başlangıç yaparak yaşa....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.