bu da var işte..!
bir başka anlatışla şöyle de diyebiliriz ki..."Konuşan gönüldür ..Dil sadece söyler.. Gönülden konuşanların Dili tâtlı olur..Gönül, gönüle sarılanlar Tüm zamanların en güzel insanı olurlar..
Onların dostlukları ebedidir geçici bir heves değil..!" HEVESLER mi GERÇEKLER Mİ SORULARI arasında geçer ömürlerimiz.
"Sevenin Rengi, Sevdiğinin Rengidir..."deriz de ne anlayacağız ki bundan şimdi? ne demek istendiği mi önemli yoksa okuyanın ne anladığı mı?..hangisi doğrudur ki..herkes yazdıkça yazıyor maşallahımız var yani..öyle cömertiz ki yazarken anlatırken..tarifler verirken hele de biri akıl sormasın..döktürdükçe dköülüyoruz ortalıklara ki bir Allahın kulu da toplayamaz adeta..atarız..tutarız..toplarız..çıkarırız..böleriz de olmayınca çarparız çarpılmayanları da.yeter ki sözümüz ıuzasın..laflar yerine değil etrafa saçılsın öylesine..böylesine..hatta şöylesine..!
Her şeyi bir yana atasım var..Hiç bir şeyle olmayasım var.. Hatta sen , sen olma..ben ben olmayayım.. Hele kendinle hiç olma..olma..OLMA..olma da gör DÜNYANIN VE HAYATIN gerçekte nasıl olduğunu?
zorluklarla örülmüş ağlar.imkansızlıklarla sığdırılmış olaylar.engellerle duvarlanmış hayatlar..yasaklarla daraltılmış duygular..hadii yaşa keyfince..kolay gele..!
"İyi ki varsın’ diyebildiklerimiz, bize hayatın verdiği en güzel hediyedir."
işte bu da var işte..hangi tarafa bakarsak kötülüklerle kötüler..iyiliklerle iyiler bekler durur işte...!
"..Bir çocuğun bir yetişkine her zaman öğretebileceği üç şey vardır;
-Sebepsiz yere mutlu olmak...
-Her zaman meşgul olabilecek bir şey bulmak...
-Elde etmek istediği şey için var gücüyle dayatmak..."
çocuk olmak isteyen yüreğime aklım diyor ki: boşuna mı yaşadın bu kadar yılları yani??
büyüyen aklıma diyor ki çocukluğum: değdi mi yani şimdi..??
bu da var işte..!
YORUMLAR
Paylaşmanız vesilesiyle yazınızı okumak imkanım olduğu için mutluyum...Konuyu işleme şekliniz ve tarzınız okumaya keyif katmakta. Güzel paylaşımınıza,edebiyata verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...